![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Quick Forum Net begonnen met scooters opvoeren? Net dat extra beetje hulp nodig over vragen die al eens eerder zijn gesteld? Stel ze dan hier of gebruik de Search. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Zzzzzzzzzip
|
ZIP SP luchtfilter
Zoals vele als jullie wel weten, want het is een bekend probleem bij de zippies.
De luchtfilter word als je er op zit geschaafd door een schroef aan de binnekant van de kap, of door de kap (dat weet ik niet zeker). Nu werd me verteld dat een andere luchtfilter ook op de zip paste, en dat die niet geschaafd werd door dat ding wat er boven zit. Weet een van jullie welke dat is? Of een andere oplossing? Graag ook reacties van mensen die dit probleem zelf ook hebben/gehad hebben en hoe die dit hebben opgelost. Alvast bedankt. ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#7 (permalink) |
|
Registered User
|
Inderdaad bekend probleem bij de zipsp 2000 en zip 2000. Door het in en uitveren van de scooter ontstaat er een beschadiging op het luchtfilter. Vaak komt het doordat de achterschokbreker krom is geworden door wheely's en dergelijke, waardoor je blok iets scheef onder de scooter komt te staan.
__________________ |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Zzzzzzzzzip
|
Ja zo ziet hij er uit, alleen zit de zip een heel stuk lager dan dat.
En ik weet niet of ik een ophoogblokje nou zie zitten ![]() Maarja, misschien toch maar eens die kappen er af halen en kijken of ik dat grafding dat er tegenaanhangt kan fixen. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|