![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
11 ST.net vlaggen ! (collectorsitem)
Een aantal mensen kennen hem wel al van bij onze tent...
![]() We hebben er elf te koop ! OP = OP we laten ze daarna niet meer bijmaken namelijk... Ze liggen hier, dus betaald = snel thuis bezorgd Foto van de volledige vlag: ![]() Prijs is 25 Euro (inclusief verzending, ook België) Gegevens: ABN Amro 53 31 37 314 op naam van ScooterTuning.net (Kerkdriel) Ben je toch toevallig nr 12 wordt uiteraard het geld meteen terug overgemaakt. PS: Vergeet niet een mailtje te zenden na betaling met de adresgegevens en de gewenste kleur stickers erbij !!! __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#7 (permalink) |
|
Registered User
|
mailtje is verstuurd, maar ik kan niet bij mijn self automaat terecht voor een overschrijving naar het buitenland
ben dus belg ![]() maarja morgen na het werk loop ik naar de bank voor de betaling uit te voeren ik hoop dat ze het niet erg vinden dat men betaling wat later is want wil echt wel zo'n vlaggetje op men muur ![]() mvg |
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Registered User
|
heb hem juist gelezen maar toch zal de betaling voor morgen zijn ![]() die facisten van de bank hadden een BIC / IBAN nr nodig voor buitenlandse overschrijvingen en ik was niet op tijd thuis van werk voor men mail te lezen.maarja niet getreurd, morgen eerste werk: overschrijven op self automaat naar belgische rekening. THX razma ![]() |
|
|