![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#35 (permalink) | |
|
Benna & Remma
|
Quote:
![]() Mogen smilies al in signature ? ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#38 (permalink) | |
|
Benna & Remma
|
Bedankt voor het bezoeken van me profiel he.
![]() Wat heb jij gek letter type ! Hoe doe je dit ? ![]() Ik vind het persoonlijk zwaar irritant als een foto helf te zien is door tekst oid. Bas , is dit te veranderen oid ? (A) // edit : Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#45 (permalink) | |
|
holy scootertuning
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#50 (permalink) | |
|
Benna & Remma
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#52 (permalink) |
|
46.6KG 21.5HP 7.31s
|
Heey Bas, is er misschien een uitbreiding beschikbaar die het mogelijk maakt om te zoeken in je PM's? Nu maak ik elke keer een XML backup en open ik deze met notepad en zoek ik op wat ik wil vinden.
Moet vast wel iets voor zijn ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
was Freezer
|
Dit zou fixed moeten zijn.
Goed punt ![]() Ik heb voor je gekeken, maar er is geen makkelijke fix voor, iig die ook goed te onderhouden is tijdens upgrades. Ik geloof wel dat ze het standaard erin willen gaan fixen, want het zou zeer handig zijn. __________________ |
|
|
|
|
|
#54 (permalink) |
|
WOUZZIEEE!!!
|
Klopt het dat na het onderhoud van vandaag de oude/nieuwe posts dingen in een topic (die blokjes voor de datum) niet meer werken? als er staat dat een topic nieuwe berichten heeft, staat alles in dat topic al op oud... Verder springt ie wel gewoon door als je op "toon nieuwe berichten" klikt...
__________________ |
|
|
|