![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Enquete ST.net Magazine !
Het magazine is voor en ook een groot gedeelte door jullie, dus laat je mening horen via de enquete !!
Wat vinden jullie interessant en wat niet ? http://www.scootertuning.net/poll.php ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#6 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Even enquete gedaan
Maar ik zie her en der nog wel spelfouten in het magazine En waar zien jullie tests van standaard meuk scooters ? volgens mij zijn jullie in de war met de Scoot'in, die hebben dat wel wat ik dus echt dikke onzin vind boeiend welke scooter eerder de 45 haald. En ook een keer andere middenposters in plaats van die stomme roxjes ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Aan de hand van enkele reacties (aangezien het anoniem is weet ik natuurlijk niet van wie) wil ik toch even ingaan op het 'opvoeren'.
Een aantal mensen vragen meer how-to's over 'opvoeren' van een standaard brommer en ook specifiek van 25km/u versies. Dit is natuurlijk onmogelijk ! ST.net staat ABSOLUUT NIET voor het opvoeren van bromfietsen voor gebruik op de openbare weg !!! Integendeel .... __________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Er komen dagelijks nog enquetes binnen..
iig thnx aan iedereen die er eentje heeft ingezonden. Het is even wat typen, maar we komen wel weer een stukje vooruit ![]() Gelukkig deel ik zowat 99% van de reacties die gezonden worden ! Tot hiertoe zitten er ook best heel goede tips bij en komend magazine zullen die personen dus ook wel herkennen in het magazine wat ze gemeld hadden ![]() Natuurlijk zaten er een aantal héél erg negatieve reacties bij met opmerkingen als dat we 'beter ophouden met het schijtblad', maar de bron van dit soort reacties nemen we uiteraard niet eens serieus. Wél een aantal negatieve terechte en onderbouwde opmerkingen waar we zeker aan gaan werken. Ook al is het negatief, we zijn blij met de meldingen ! Heb je de enquete nog niet ingevuld... doe ff ![]() http://www.scootertuning.net/poll.php __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|