![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Er is een tijd van komen... en een tijd van gaan..
Na bijna 10 jaar vol passie is het voor mij tijd om ScooterTuning.net te laten gaan...
Jaren vol enthousiasme, leuke meetings, leuke herinneringen, maar ook minder leuke situaties en bergen met werk. Toch is het voor mij tijd om definitief een punt te zetten achter dit deel van mijn leven. Uiteraard blijf ik (achter de schermen) actief bij de SBO etc, maar niet meer bedrijfsmatig met ScooterTuning.net. Of het bedrijf en/of website te koop gaat moet ik nog bekijken, maar ik heb er simpelweg niet meer de tijd en passie voor om dagelijks te updaten en 'bij te blijven' wat er allemaal in de scene gebeurd... gewoon té weinig feeling en tijd om ST.net te kunnen blijven bieden wat het altijd geweest is. Aan alle oldschool mensen : thnx voor alle leuke momenten ! .. en alle bezoekers.. zonder jullie en het forum wat ST.net nooit geworden wat het nu is ! De website zal één van de komende dagen aangepast worden naar een nieuwe intro en doorlinkmogelijkheden. Greetz, Inne __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Proud member
|
Goh Inne,
Al jaren hier en al jaren ben jij er ook geweest. Nu is het toch tijd om te gaan, maak ik op uit je post. Namens velen die hier, maar ook op de meetings aanwezig waren kan ik zeggen 'dank je wel'! Veel succes in wat je hierna gaat doen met alle vrijgekomen tijd (wil je daar trouwens nog iets over kwijt)? Groetjes, Arthur __________________ |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Ik ben sinds een jaartje beetje freelance actief als grafisch designer voor GoFast! Europa, maar sinds korte tijd nu vast in dienst en nu al met erg grote projecten bezig... GoFast! was eerst uitsluitend sponsor van SBO/ST.net, maar die relatie is steeds hechter geworden waar dit weer uit voortgekomen is...
Ik heb zeker (net als andere 'oldschool mensen') mooie momenten meegemaakt met Lelystad Weekends, Speelmansplaten, Klaaswaal etc... maar ik moet nu gaan kiezen tussen groeimogelijkheden bij een bedrijf als GoFast! of actief blijven met mijn (relatief klein) bedrijf ST.net. Geen makkelijke beslissing, aangezien ST.net bijna 10 jaar mijn volledige leven heeft gekost, maar wel de meest wijze wellicht ... ... toch doet het uietaard erg pijn om de knoop definitief door te hakken ... __________________ |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
"De Belg" met de TKR
|
gaat deze site gwn stoppn of gaat iemand anders hier mee door gaan? want ik begrijp je beslissing maar deze site is toch gwn te goed om zomaar te stoppen? en gaat stickerspersms nog door? allessinds bedankt voor de leuke momenten op dit forum.
__________________ |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik zit hier niet zo gek lang ("slechts" 2 jaar) maar kan vertellen dat ik middels deze site/forum wel veel geleerd heb op het scooter gebied
Suc6 in je toekomst, en een beetje aan je carriere timmeren is ook niet verkeerd ![]() Ik hoop dat er een goede opvolger komt, en dat het hele scootergebeuren nog weer 10 jaar mee kan gaan (al zal ik zelf dan wel weer met ander speelgoed bezig zijn )Maar dit zal zeker weten goedkomen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Gaat iemand anders jou 'plek' overnemen? In ieder geval mooi dat je nog wel blijft, ik weet dat je erg veel doet en deed voor de scooterscene, echt bizar. Succes met GoFast, je was er al aardig voor bezig de laatste tijd geloof ik, dingen ontwerpen etc..
__________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
6,90 sec @ 150m
|
bedankt inne!
Als jij niet zo toegewijd in de scooter scene bezig zou zijn, zou ik misschien niet eens met een sprinter begonnen zijn of nu nog verder gaan in de sport/hobby. Er zijn niet veel mensen die zo toegewijd een website (+alle happenings er omheen) kunnen onderhouden. Ik weet dat zo een website alleen al een fulltime baan kan zijn. Grafisch vormgeven is hardstikke tof en als je daar in verder kunt groeien moet je dat doen!we zien je gelukkig nog steeds op de races en sprints ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
SBO Crew
|
Inne,
heel veel succes bij GoFast! Jammer dat st.net hierdoor opgegeven moet worden, maar het leven bestaat slechts uit keuzes. Neem de kansen die je aangerijkt krijgt of laat ze liggen, in dit geval heb je zeker de juiste keuze gemaakt denk ik. Ik had alleen nog wel verwacht dat je het jaar nog zou afmaken, mjah, beter nu of nooit natuurlijk. ![]() Heel veel succes met je nieuwe werk! __________________ |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
AFCA !!
|
Inne,
Superveel succes bij Gofast!! Thanks voor alles wat je gedaan hebt de afgelopen jaren! Het zal moeilijk worden om iemand te vinden, die met dezelfde passie en motivatie de scene kan blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor alles!! groetjes ps. ik zie je lekker toch nog wel op race ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Yamaha Aerox Jaguar
|
Inne,
Ten eerste bedankt voor ALLES wat je de afgelopen jaren voor de scene hebt betekend, zonder jou zag het er zeker niet uit zoals het dat nu doet (letterlijk en figuurlijk )!Het zal moeilijk worden om iemand te vinden die met dezelfde drive en passie jou taak kan overnemen maar we zullen het zien... Heel veel succes bij GoFast! Bedankt! __________________ |
|
|
|