![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Joh, dat had ik ff totaal niet verwacht!
Maar wel logisch natuurlijk! Ik wens je heel veel succes bij Go Fast, ik denk dat het een hele goede keus is, zeker omdat je ongetwijfeld financieel wat meer 'vastigheid' zal hebben.Als je maar niet stopt met de SBO, vind ik het allemaal prima En wat iedereen hierboven zegt is natuurlijk volledig terrecht, je hebt de scooter scene serieus verandert op een goede manier! En dat is toch iets om erg trots op te zijn!__________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#41 (permalink) |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Haha..
Je bent gek als je de url gaat aanpassen... Laten we met het forum st.net kopen dan !!!Inne: Thnx voor alles, en heel veel s6 bij Gofast... Thnx voor alle leuke dingen, activiteiten & inzet de afgelopen 7 jaar!! (Damn.. ik moet ook eens nokken man )__________________ |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
#139 @ 6.88
|
Inne, waarom
![]() Ik snap t wel maar komt wel onverwacht's ![]() erg jammer gelukkig dat je nog wel bij de SBO aanwezig bent als ik het goed begrepen heb dan,Is dit ook de reden dat de agenda dit jaar niet meer st.net is??? iig erg jammer en we gaan je echt echt echt missen ![]() Aan de andere kant wens ik je natuurlijk heeeel veeel suc6 bij Go-Fast! en zullen we via daar wss soms nog wel contact hebben denks??Gr Kees ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
Und Voilá
|
Erg jammer dat je met St.net stopt maar begrijp je keuze en heb respect voor je werk van de afgelopen 10 jaar !!
Door jouw is de scooterscene zo groot geworden zoals hij nu is ! Veel plezier en suc-6 bij Go-fast en ik denk dat we dan wel uit de hoek van Go-Fast van je zullen gaan horen/zien ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#52 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Bedank voor alles Inne.
Voor al je inzet en tijd die je in st.net en alles hebt gestoken. Gelukkig ben je nog wel aanwezig bij de SBO meetings. Succes bij GoFast en de rest van je carriere en weet ook haast wel zeker dat je de juiste keuze gemaakt hebt. Grtz Michel ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
![]() Als het project een succes is dit jaar komt er wellicht komend jaar wel weer een agenda zoals voorgaande jaren, alleen dan iets anders... Verder verhuis ik niet naar Timboektoe ofzo hoor Thnx voor de reacties Voor een aantal mensen is het niet zo onverwacht als het lijkt. Ik ben al bijna een jaartje bezig met wat design werk voor GoFast!, alleen loopt het nu (letterlijk) helemaal uit de hand waardoor ik beslissingen moest gaan nemen... Wat de toekomst gaat brengen... I don't know... __________________ |
|
|
|
|
|
|
#54 (permalink) |
|
vallende hollander
|
vet hoor inne,
jammer van st.net maar jou werk is gedaan wat dat betreft ... hoop dat ik veel mooi's van je mag zien in allerlei go fast promotie/reclame materiaal. je weet nu onderhand wel hoe ik over je werk/design stijl denk ![]() goeie vangst van go fast. __________________ |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) | |
|
Proud member
|
Quote:
Join Date: 04-03-2001 Time's fun when you're having flies! __________________ |
|