![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
De Bonke Racing
|
Inne bedankt!
Je was er altijd bij. Met de volgende dag foto´s en verslag. Bedankt! Tevens zal ik nooit scootermeeting rauschenberg vergeten. Toen hebben we toch flink gelachen om die duitsers. dempster __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#70 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Dat wordt volgende week geregeld dat ik op m'n FTP/email kan
![]() Normaal maar een paar dagen per week, maar er is zoveel werk dat het easy fulltime wordt. Allereerst POS materiaal (dingen die in benzinestations hangen enzo, al het 'commerciële' ontwerpen van reclamemateriaal) en daarna supertoffe projecten voor de grote dancefeesten (Qdance, ID&T, Sneakerz) en andere grote evenementen als Zware Cross, XDays etc. Ook fotobewerkingen, nieuwe blikken, stickers etc. Werk genoeg ![]() [edit]Dit soort dingen ![]() __________________ Last edited by Razma; 31-05-2008 at 20:54. |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
Registered User
|
He Raz,
Ik hang heir nog niet zo lang rond, kleine 2 jaar denk ik. Maar na veel gelezen en geleerd te hebben, kan ik er uit opmaken dat jij hier, en in de hele scene een grote rol speelt. Ook de sticker per sms service is super! Ik wens je nog veel succes @ Gofast __________________ |
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
Super Moderator
|
Hey Inne, ik zet hier ook maar ff wat neer, aangezien ik je al een heeeele tijd ken (vanaf 2000/2001)... Bedankt voor alles wat je voor deze scene hebt gedaan (en nog doet, met een andere invalshoek)... Geniet van je uitdagingen bij GoFast, werk jezelf niet over de kop, en zorg dat het je leven wat minder beheerst dan ST.net... Ik wens je heel veel succes vanuit het mooie Limburg
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
BMW-Alpinweiss II
|
Inne! lees het nu pas..
Hele wijze beslissing, maar wel een verlies voor deze scene! Bedankt voor het opzetten van deze geweldige site, waar menig van ons zich uren op kan vermaken. En uiteraard voor het organiseren van alle events eromheen, voor het "legaliseren" van sprinten in nederland! Een hele fijne toekomst! __________________ |
|
|
|
|
|
#87 (permalink) |
|
De Zotte Belg!
|
Jammer maar iedereen heeft een tijd dat ie beseft dat het genoeg geweest is...
Is bij mij al wel een tijdje voorbij. Inne ik heb niemand tegengekomen die met zoveel passie en doorzettingsvermogen iets uit de grond heeft gestampt. Ik hoop dat je dat vuur nooit verliest en je kunt geven in een nieuwe uitdaging... __________________ |
|
|
|