![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#95 (permalink) |
|
Live fast...die hard...
|
best jammer om te lezen dat je ermee ophoud...
maja, aan al het moois moet eens een eind komen...en dus ook met dit... gelukkig zal je niet meteen van de aardbodem verdwijnen...dus dat is gelukkig alweer een troost... ![]() Veel plezier en vooral succes met je nieuwe bezigheid...maar ik weet zeker dat dat wel goed gaat komen... __________________ |
|
|
|
|
|
#97 (permalink) |
|
6.25 sec, 135.2 km/u
|
Inne, we zien je toch wel vaak?
Je bent een unieke vrouw, en dat bedoel ik in de meest positieve zin van het woord. Ik hoop dat je het naar je zin hebt en blijft houden, want dat laatste is belangrijk! Succes en we zien elkaar! groeten heiko __________________ |
|
|
|
|
|
#99 (permalink) |
|
check: www.bitterlemon.nl
|
Inne! Wat grappig, ik dacht weer eens op de site te kijken en zie ik dat je weg gaat! Jammer, maar leuk dat je bij GOfast gaat werken. Ik wilde je nog bedanken voor het 6 jaar geleden aanwakkeren van mijn interesse met scooters, toen je nog tijd kon vrijmaken om mij uit te leggen op msn dat ik een 70cc gietpolini moest inrijden.. haha,
succes bij GOfast! Groetjes Ruben Dankaart __________________ |
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
º
|
Ik heb nog een mooi t-shirt in de kast liggen van meeting Lemelerveld
![]() Inne, succes he, dit topic was me helemaal niet opgevallen. Lijkt me erg leuk, voor GoFast werken. Mocht je nostalgische gevoelens hebben: hier kun je nog oude pagina's bekijken En natuurlijk bedankt voor alles! __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|