![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#33 (permalink) |
|
Mokum
|
http://forum.scooterforum.net/forum/f33/
Ik heb gewoon dit als startpagina gedaan, ben je gelijk van het hele gezeur af en ben je gelijk in GC, het scooter gebeuren intresseert mij toch niet meer ![]() Het blijft een scooterforum he ![]() |
|
|
|
|
|
#34 (permalink) |
|
was Freezer
|
Scooters Algemeen gaat weg, maar die topics moeten nog gemoved worden. WS wordt eerst alles op de grote hoop gegooit.
Pro forum topics zijn moved naar scooters gevorderden. Over de verplaatsing van sommige fora naar beneden, tja het is voorlopig niet anders. We gaan zeker na een tijdje kijken hoe dit loopt, en ik sta altijd open voor suggesties, mits goed onderbouw (en dan niet denken puur uit jezelf) __________________ |
|
|
|
|
|
#35 (permalink) | |
|
was Freezer
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#40 (permalink) | ||
|
was Freezer
|
Quote:
Quote:
Ik hoop van niet Dan kunnen gewoon dit forum dchtgooien en daar verder gaan ![]() __________________ |
||
|
|
|
|
|
#43 (permalink) |
|
PINK Addicted BOI!
|
Dit word wennen!
![]() verder vind ik het ook erg jammer dat de projecten zelfs onder de engelse projecten staan? ik zat meteen verkeerd! ![]() persoonlijk zou ik ook het sprint/race en project gedeelte verder naar boven gooien omdat hier het scooter gebeuren uiteindlijk toch een beetje om draait deze mensen zullen waarschijnlijk ook de meeste tijd op het forum rondbrengen? maar iig, Keep up the good work! __________________ Last edited by Addicted; 12-02-2008 at 22:54. Reason: draait met een d? 8P |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
#Vintage 1986#
|
ik vond de oude indeling beter maar dat is waarschijnlijk puur omdat je het al die jaren zo gewoon bent. Wat volgens mij wel een nadeel word is waar je nu eigenlijk wat moet gaan posten van onderwerpen want dat word volgens mij een soep tot en met!
Ik wens jullie er veel succes mee en messchien eens een ander kleurtje jaaa... das meteen ook leuk meegenomen! __________________ |
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
ScaR ?
|
Ik vind de nieuwe indeling prima zo!
Ik denk dat dit ook makkelijker voor beginners is omdat ze goed kunnen zien waar ze iets moeten posten... Alleen denk ik toch dat je bijv. beter quick en afstellen voor beginners samen kunt doen en bijv, 2 takt tuning en moterisch & parts bij elkaar, zodat 't wat 'korter' ( lees: overzichterlijker ) wordt... Kan nog wat verandering gebruiken maar 't wordt wel beter vind ik ![]() PS. een howto voor wiki-bewerken is ook zeer handig aangezien dit voor velen nogal moeilijk zal zijn ![]() EDIT:// voortaan moeten mensen wel weer zeggen of ze PIA of MINA hebben, aangezien de 'oudere' topics dit niet allemaal vermelden en dit 'verwarring' kan veroorzaken ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#50 (permalink) | |
|
was Freezer
|
Quote:
2e punt over je pia of mina, dit wordt in de eerstvolgende forumupdate vand e software aangepast, dan moeten mensen dat verplicht aangeven of ze mina of pia hebben als ze een topic aanmaken. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#51 (permalink) | |||||
|
was Freezer
|
Quote:
Quote:
Zie de post van Robert, denk de meest mooie oplossing?Quote:
Quote:
![]() Quote:
![]() __________________ |
|||||
|
|
|
|
|
#52 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Heey Bas!
Goed bezig geweest, het is wel even wennen maar verandering om de zoveel tijd vind ik wel goed! Ik hoop dat er wel een paar categorieën weggaan, maar dat las ik al. En handig dat je forum delen in kan klappen weet ik pas sinds gisteren ![]() Nu nog een mooie style conform 2008, en het is helemaal af ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#54 (permalink) |
|
Banned
|
Is het niet mogelijk om mensen zelf een indeling te laten maken? Dat men zelf met bepaalde subfora kan schuiven?
En de mensen die zeuren om GC bovenaan..... Je kan alle subfora's "dichtklappen" met de 2 pijltjes rechts in elke blauwe balk. Als je toch niets meer met scooters doet hoef je dat ook niet te zien. ![]() |
|
|
|