![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) |
|
Officieel volwassen?
|
Ik kom hier niet om te chatten, ik kom hier om eens of twee keer per dag mijn mening te geven of een poging te wagen om iemand lekker over de zeik te helpen. Tot dusver gaat me dat aardig goed af.
Wist niet dat ze een nieuwe mod zochten trouwens, John. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#92 (permalink) |
|
was Freezer
|
Leuk van die non-argumenten die mensen gebruiken.
We gaan het binnekort ook nog bekijken hoe het loopt, maar een hoop mensen denken puur uit de ik, dus ik bekijk toch alleen maar GC, of ik bekijk toch alleen maar races. En ja, dan is het lastig. @Hans: Ben je kennelijk niet voldoende ge-informeerd. @Haman: Stoer zeg? __________________ |
|
|
|
|
|
#93 (permalink) |
|
Officieel volwassen?
|
Ik ben inderdaad niet voldoende geinformeerd Bas
. Ik kwam na een week niet thuis te zijn geweest weer eens even op het forum kijken, waarna ik me dol gezocht heb naar de GC. Om dan uiteindelijk toch maar een rechtstreekse topic link te gebruiken op de frontpage.__________________ |
|
|
|
|
|
#94 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
![]() __________________ |
|