![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
was Freezer
|
Scooter wiki
Meteen samen met de indeling nog wat nieuws, onze scooter wiki:
http://wiki.scooterforum.net We willen dit gebruiken om de how-to's te vervangen en up-to-date te houden. We hopen dat jullie dit een handige aanvulling vinden op het forum. gr de Crew __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) |
|
was Freezer
|
Klopt, maar het grootste voordeel is dat een andre gebruiker het kan aanvullen, dus informatie kan toevoegen en updaten. Natuurlijk kan je ook zien wie wat toevoegt, en wanneer. Misbruik hiervan wordt ook meteen bestraft met een ip ban, en je kan altijd zonder problemen terugrollen naar de oude versie.
__________________ |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Lauwehanger
|
Quote:
Het kán beter Bas... ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Nou, Gezellig hoor !
|
Dus als ik het goed begrijp
Wiki -> electrische schema 's Stel ik wil een schema toevoegen Dan moet ik hem uploaden vanaf mijn computer , wat ik doe door middel van upload bestand ( links ) Uploaden en dan bij electrische schema's bewerk klikken Vervolgens die code neerzetten , en dan op pagina opslaan ? P.s. misschien ideetje om bouwtekeningen te uploaden ? ( van bijv uitlaten ? ) En exploded views van de diverse motorblokken die er zijn ? *edit Net geprobeerd schema te uploaden , maar hij geeft aan dat het een verkeerd bestandsformaat is ( terwijl het JPG is ) __________________ Last edited by Rommit; 13-02-2008 at 19:58. |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
was Freezer
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Nou, Gezellig hoor !
|
Je hebt PM terug
![]() Wat misschien ook nog wel leuk is om er bij te doen : - Bouwtekeningen uitlaten - Exploded Views ( Motor blokken , Vario , koppeling etc.. ) - Werkplaatshandboeken ( of zou dit teveel Mb zijn ? ) - Handleidingen van cilinders , vario's etc.. - Technische gegevens : Type lampen ( H4 , H7 , p26s dus welk type sokkel etc.. heb hier nog een goede afbeelding van ) Eventueel nog andere dingen zoals hittegraden bougies , schroefdraad en ga zo maar door - How-to 's & faq's , heb er hier nog 4 liggen __________________ |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Nou, Gezellig hoor !
|
* rommit
![]() Maar Bas het is al gelukt ( met veel gevloek )Alleen krijg ik de bestanden niet echt netjes onder elkaar Heb nu dit staan : ==Beta== [[Image:Image-Beta_Ark_Schema.jpg|thumb|left|Beta Ark Schema]] [[Image:Image-Beta_Ark_Legenda.jpg|thumb|left|Beta Ark Legenda]] Hoe krijg ik het dan meer naar links en boven ? ( dus netjes boven suzuki ) lijkt mij het netst in verband met alfabetische volgorde Of als iemand anders dit kan doen heel graag. gr. Robin __________________ |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
was Freezer
|
Ik zal binnenkort ook een how-to fixen voor de wiki, want het is/kan in het begin best even lastig zijn.
Een nieuw onderwerp aanmaken is eenvoudig, je zoekt gewoon op iets wat nog niet bestaat, en dan krijg je als optie dat te creeren. Wat ik vaak als naslagwerk gebruik om een wiki pagina te maken, is gewoon iets van wikipedia zelf, en dan kijken hoe ze daar die pagina's maken door er op bewerken te klikken. __________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
was Freezer
|
De pagina met de scooterblokken + types is al aardig gegroeid
![]() http://wiki.scooterforum.net/index.php/WelkBlok http://wiki.scooterforum.net/index.php/Piaggio __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|