![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
ST.net Magazine verkooppunten !?
Aangezien we bij het verdeelcentrum kunnen melden waar jullie géén magazine kunnen vinden gaan we daar ook echt gebruik van maken.
DUS... bij welke boekhandel of benzinestation hebben ze geen ST.net Magazine op voorraad, maar wil je 'm daar toch in de toekomst halen ? Laat het hieronder weten ! Naam boekhandel of benzinestation + natuurlijk de plaats (liefst met adres) DUS NIET REAGEREN MET 'hier ligt ie ook niet', MAAR WEL MET DUIDELIJKE INFORMATIE Wie wil weten waar het ST.net Magazine wel te koop is in jou buurt ? Bel even 0161/45 78 00 en er wordt opgezocht welk verdeelpunt het dichtsbij is ! Thnx... __________________ Last edited by Razma; 05-01-2007 at 20:09. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#8 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
lijkt me absoluut niet de juiste plaats om hier te reageren ?
Zend of een mail of reageer in het juiste topic !!!! Daarbij heb je volgens deze post pas 29 december betaald en aangemeld. http://forum.scooterforum.net/forum/2180866-post93.html Je krijg pas van komend nummer het magazine in de bus, aangezien alle abo's al verwerkt waren voor dit derde nummer natuurlijk. Vanaf dat het magazine uit is worden de huidige abo's verzonden en aanmeldingen erna worden meegenomen naar het volgende nummer. Logisch lijkt me. Weer ontopic graag. __________________ |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Registered User
|
Inne, kan je hier aangeven waar je het magazine wel zou willen zien..?
Ik bedoel, hij is hier niet bij mijn benzinestation en meerdere boekewinkels hebben hem niet. echter, een paar dorpjes verder en de bruna heeft hem daar wel.. Is het dan nodig om te reageren of is dat alleen mogelijk voor mensen die ECHT niet aan een magazine komen? |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
@ Daan. : ja, aangeven waar je'm niet kan krijgen, maar waar je hem wel wil kopen ![]() (dus lekker in de buurt) __________________ |
|
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | ||
|
Groene Premium
|
Quote:
Quote: