![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#461 (permalink) |
|
Registered User
|
Zou het mogelijk zijn om Relentless bij de Drinks toe te voegen ?
![]() http://i151.photobucket.com/albums/s...elentless2.jpg |
|
|
|
|
#463 (permalink) |
|
Registered User
|
Hoelang is de levertijd van die stickers ongeveer?
Had vorige week maandag een setje GoFast en Laser sticker besteld en woensdag binnengekregen, woensdag nog een laser sticker besteld, maar tot nu toe nog niks gezien. Heb wel een bevestigings smsje gehad. |
|
|
|
|
#469 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
mail ff naar razma@scooterforum.net
Fix ik dat je ze voor komend weekend hebt sowieso ! Ik ben idd blijkbaar aantal mails kwijt met de probs ![]() Excuses voor het ongemak ! Is niet de bedoeling ![]() __________________ |
|
|
|
|
#471 (permalink) |
|
----WopWopppp----
|
Hey
ik heb 2uurtjes geleden 2smsjes gestuurd maar heb nisk terug ontvangen? sticker+gofast+ritchie jacobs (straatnaam & nummer) (postcode&woonplaats) die & zit er in de sms idd niet tussen dus heb ut tog goed gedaan? en de andere bestelling was scootertuning.net stickers int goud __________________ |
|
|
|
|
#472 (permalink) |
|
100% BANAAAAN
|
Ik krijg maar geen contact meer met stickers per sms
Mail al 3 weken er naar toe maar geen reactie meer ging over het betalen van 4 chiquita logo stickers 2 gele met het chiquitalogo en 2 zwarte met het chiquita logo Weet nu nog steeds niet hoe ik ze nu krijg en moet betalen Maar wil ze wel snelk erop hebben omdat ie verders al optisch klaar is Is er wat aan de hand daar of zo __________________ Last edited by asfaltmaffia; 28-09-2008 at 13:42. |
|
|
|
|
#476 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
@ Ritch89 : heb database doorgezocht, maar niet gevonden !
Doe even achter sticker een spatie en dan adres. Wellicht is dat het probleem ![]() @ asfaltmaffia: maandag verzonden, dinsdag heb je ze in huis en kan je project af. Wel ff fotootjes posten dan ![]() __________________ |
|
|
|
|
#479 (permalink) |
|
100% BANAAAAN
|
ff wat foto,s
(zoals belooft) zodat je een indruk hebt wat kan en hoe de stickers van stickers per sms zijn Alle gele stickers en chiquitalogo,s zijn gemaakt door stickers per sms De kwaliteit en service van hun bevalt me zeer goed Thanx inne Jullie waren de enigste die ze kon en wou maken dat chiquita logo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|