![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#271 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
@ 31 racing : Alles is tot 14 juni bijgewerkt en ik heb net even nagekeken, maar er is geen bestelling binnengekomen. Heb je wel SMS terug gehad ?
@ Tjibbe : bij +15 mensen per dag werkt het gewoon probleemloos. Zet je wel 'sticker' als eerste woord ?? __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#277 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
hoe kan dat? |
|
|
|
|
|
#278 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Fijn :S
Dat zijn nu (samen met nog een PM) drie enveloppen van dezelfde verzending ! Ik doe wel nwe op de post... [edit] We doen nu dagelijks +12 tot zelfs 20 bestellingen klaarmaken of zelfs meer. Tot hiertoe gaat 99% gelukkig wel goed. __________________ |
|
|
|
|
#283 (permalink) |
|
Bob #124
|
Misschien een domme vraag hoor
![]() maar ik had het besteld precies zoals het er stond (20cm Italjet sticker) maar in het voorbeeld stond de naam+achternaam aan elkaar vast. Dus heb ik dit ook gedaan (BobvanKlaveren). Nu begrijp ik hier een beetje uit dat de SMS'jes toch nog door een mens gelezen worden en niet door een computer maar weet het nog steeds niet helemaal zeker Is het toch nog duidelijk geweest? (verder uiteraard bevestiging e.d gehad ) En van die Italjet stickers krijg ik er toch geen 2? of toch wel?verder mooi idee dit, leuke prijzen en ook nog erg makkelijk ![]() Edit: vandaag binnen gekregen. mijn complimenten erg netjes en snel geleverd![]() Bob __________________ Last edited by Dragspert; 25-06-2007 at 16:47. |
|
|
|
|
#285 (permalink) |
|
Registered User
|
ik heb net persoonlijk naam vlaggetje besteld uit het grote sticker boek en mijn eigen naam maar ik ben bij een sms'je de 2 letters van de postcode vergeten.. is dat erg? ze komen toch allebei in 1 envelop ik ben bij het vlaggetje GN vergeten achter de postcode.. ik hoor het wel
|
|
|
|
|
#290 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
![]() __________________ |
|