![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#394 (permalink) |
|
The Roxfather
|
Heej inne, ik heb ook een vraagje
ik ga zo de volgende stickers bestellen: 1)RST*** || Armo Rox #1 2)RST*** || Areation 3)RST*** || Purple Dream (Kan je ze allemaal tegelijk op post doen? ze moeten trouwens in de kleur zilver, en lettertype #15. voor het geval dat. En doe maar in de grootste maat die jullie hebben.) Ohjaa en bij mijn naam Armo Rox #1, is de #1 geen lettertype maar hoort bij de naam zelf. dat je niet vergist ofzo. EDIT: Heb ze net besteld, hoop dat ze zo snel mogelijk mij kunt op kunnen. Last edited by Armo Rox; 12-03-2008 at 14:10. |
|
|
|
|
#400 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Hangt er vanaf hoe groot.
Moet je even mailen naar info@stickerspersms.nl __________________ |
|
|
|
|
#401 (permalink) |
|
Banken? #6 EPC/RST
|
Hoi Inne, bij ons klopte de stickers niet helemaal, ik weet niet of wij het goed hebben doorgegeven.... Ik had 2x dat vlaggetje besteld met de tekst I.Brandwijk, maar de tekst zit er niet bij? Die landvlag bestel je toch met je naam erbij?
__________________ |
|
|
|
|
#404 (permalink) | |
|
The Roxfather
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#411 (permalink) |
|
Registered User
|
hallo ik heb een 2 weken geleden 3 sms gestuurd 1 stage6 en 2 malossi heb de vrijdag 1 malossi gehad maar is de rest nu niet verzonden.had ook maar 1 bevestiging gehad.
en heb net nog een besteld maar ook geen bevestiging gehad naam vrijsen kevin ...... 3940 eksel Last edited by wobster; 27-04-2008 at 22:46. |
|
|
|
|
#413 (permalink) |
|
Registered User
|
dan denk ik dat er iets is misgelopen maar ik zou niet weten wat want heb gisternacht nog eens geprobeert en daar kreeg ik wel een bevestiging van en heb de sms zeker goed gestuurd.
maar je ziet maar eens als het toch niet aangekomen is dan probeer ik nog wel eens.gaan duur stickers worden ![]() |
|
|
|
|
#415 (permalink) |
|
streetglow area
|
hey ik heb eventjes een vraagje,
Als ik die originele stickers wil van scootertuning.net, deze (http://www.italjetdragster.com/image...uning_logo.jpg) Hoe kan ik die het beste bestellen? Krijg ik er dan ook 2 voor de prijs van 1 of is dat alleen voor de gofast sticker? Topservice hier trouwens ![]() Mvg Dirk Edit: scheisse, ik zie het al, staat in de beginpost :x Misschien handig om het ook op de site zelf te zetten? Want was tijdje bezig met zoeken namelijk, kan ook aan mij liggen natuurlijk Maar het is maar een suggestie.__________________ |
|
|
|
|
#418 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Had je @ 9 mei ST.net stickers besteld ? Zoja, er staat geen postcode of woonplaats vermeld. Zend even je volledige adres naar info@stickerspersms.nl
![]() __________________ |
|
|
|
|
#419 (permalink) |
|
Flakkee Racing Team
|
Inne, de sticker op http://www.stickerspersms.nl, zijn dat standaard maten of mag je die zelf opgeven
ik wil namelijk 2x een klein stickertje hebben van Kawasaki + Ninja van rond de 4 cm en 8cm mvg Maik __________________ |
|
|