![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Het Nieuwsforum Nieuws over het forum en de scooter scene. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#127 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
... en we breiden weer uit !
Vanaf vandaag kan je ook Stage6 stickers bestellen. Het is het officiële Stage6 logo met twee sterren erachter. En als extra zelfs in veel kleuren !! Hetzelfde aanbod als de ST.net en SB.net stickers. Nergens anders officieel in al deze kleuren te krijgen ! __________________ |
|
|
|
|
|
#141 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Sorry, maar het is nu de 27e en de 24e is je aanvraag binnengekomen. Daarbij is het ook nog eens weekend geweest en je gaat het nu al lopen vragen ? Moet ik dit speciaal dan voor je opzoeken terwijl er min 10 tot 15 aanvragen per dag binnenkomen die we netjes moeten verwerken ? Moet ik het dus voor jouw speciaal gaan opzoeken ???
Alle aanvragen die netjes binnenkomen worden ook netjes en zo snel mogelijk verwerkt. Als een kleur niet op voorraad is wordt het ook zo snel mogelijk geregeld. Alleen heeft iedereen evenveel prioriteit, daarom ga ik niet meer ff opzoeken wanneer wie wat verzonden is. __________________ |
|
|
|
|
|
#144 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Ik ben niet boos... daar moet je veel voor doen
![]() Maar ik wil liever gewoon zorgen dat iedereen alles snel krijgt ipv dingen te moeten opzoeken ![]() [edit] De eerste zeven mensen die een Stage6 SMS bestelling doen in donker oranje krijgen er een extra gratis Stage6 sticker bij in een wat kleiner formaat ! (ff fout geplot, maar wel goed voor wie er toch wilde bestellen) __________________ |
|
|
|
|
|
#146 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
euh.. postcode EN/OF dorp/stad is noodzakelijk natuurlijk ! Ik kan het soms wel achterhalen, maar zeker niet altijd
Als bovenstaande jouw straat was heb ik het opgezocht op internet en ik kwam @ Nijmegen uit. Een straat alleen kan heel NL zijn of België. __________________ |
|
|
|