![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| View Poll Results: Blijf je overnachten op de lelystad meeting? | |||
| Ja, zeker weten! |
|
151 | 35.78% |
| Waarschijnlijk wel, nog afhankelijk van vrienden enzo |
|
105 | 24.88% |
| Waarschijnlijk niet, tenzij er bv... (licht toe in topic) |
|
19 | 4.50% |
| Nope. |
|
147 | 34.83% |
| Voters: 422. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#15 (permalink) | |
|
º
|
Quote:
dan zal je op de parkeerplaats moeten slapen en het terrein gaat na een bepaalde tijd s'avonds wel dicht dus dan kan je er s'nachts ook niet meer opkomen. gelieve iedereen dus een tent oid mee te nemen. __________________ |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Under Construction....
|
Ik weet het nog niet of ik blijf slapen. Het lijkt me wel leuk. Ik regel het tegen die tijd wel denk.
Ik wil namelijk met de auto + aanhanger met scooter uit Prinsenbeek komen, maar.. mijn auto heeft geen trekhaak... ![]() Ik zit aan de mogenlijkheid te denken dat ik probeer een busje van m'n (nieuwe) werkgever te lenen (waar me pa ook werkt, ik ben nu op stage) Ik heb alleen een studentencontract, etc dus ik weet niet of dat lukt. Als het wel lukt rijd ik m'n scooter achterin het busje, en wil ik daar ook m'n slaaphoekje maken. (tijdelijke camper) Ik ben namelijk niet zo'n fan van tenten. M'n vriendin wil misschien ook mee, maar da's nog niet zeker.. Het zou dus heel handig zijn als de toegangskaarten (ook) aan de deur te verkrijgen zijn. Gaan er nog meer mensen uit omgeving Breda trouwens? __________________ |
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ik begrijp ook wel dat het moeilijk is met al die auto's, maar ik vind het toch gaar. Scooter in busje doen is nu geen optie meer vind ik. __________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
busjes enzo kan wel... maar auto-koekblikken niet __________________ |
|