![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| View Poll Results: Wat vind je van de huidige forum indeling? | |||
| Goed, laten zo |
|
465 | 74.28% |
| Meer fora |
|
83 | 13.26% |
| Minder fora |
|
52 | 8.31% |
| Anders, post in topic |
|
26 | 4.15% |
| Voters: 626. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#10 (permalink) |
|
-BMW-
|
Ik vind het opzich wel goed zo maar ik vind dat er idd bij projecten iets moet worden veranderd.
Gewoon wat afdelingen.... Tja en ook lijkt t me nog steeds een leuk idee om een soort scooterbase op forum te maken. Wat ik zei over een Garage toppic. Gewoon 1 fototje met wat info ofzo. Dat je veel makkelijker rond kan snuffelen en kan zien wat voor brommers/scooters iedereen heeft. Verder vind ik het forum gewoon perfect! |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Shit for Brains
|
Mischien instellen dat je bij een bepaald aantal post pas in tunings algemeen kan posten. tot dat je door heb hoe forum werkt. ik zie soms dingen staan die er echt niet thuis horen.Gewoon omdat mensen niet weten hoe en waar ze moeten posten. Ze lezen gewoon heel veel niet. En verder zou ik het zo laten anders krijg je zo'n scooterfreaks uiterlijk.
__________________ |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
-
|
Quote:
, zonde van de tijd. |
|
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | |
|
BART Racing
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
PasQ /RNLMC/
|
das fijn voor je...wij zijn hier niet op SF
![]() Ik zal er eens kijken en kijken wat ik ervan vind...(wow lang geleden )eerlijk=eerlijk...heb ff gekeken maar imo is het hier overzichtelijker: BF, SA, TU! dat hebben ze daar ook ong hetzelfde maar dan met 6 of 7 fora's ![]() [SIZE=1]kies tog voor ST.net [/SIZE] __________________ |
|
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
holy scootertuning
|
Pro Forum terug! Opzich goed zo, alleen te strontirri dat als je nu in main-Forum-index op een Forumdeel niet op de tekst klikt (maar op de [TD]) dat ie hem dan ook opent. Ik browste altijd met shift-klik, nu werkt dat dus ook niet meer (sinds 2.2. ![]() |