![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| View Poll Results: Heb je al eens Go-Fast gedronken en wat vond je ervan? | |||
| Ja, lekker. |
|
211 | 20.83% |
| Ja, geen mening. |
|
38 | 3.75% |
| Ja, Vies. |
|
134 | 13.23% |
| Nee, nog niet. |
|
630 | 62.19% |
| Voters: 1013. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#14 (permalink) |
|
komt/nu/voorbij
|
Ook nog niet gedronken. Ik ken eigenlijk ook geen verkooppunten en meetings kom ik nooit.
Misschien eens op Utrecht-/Rotterdam-/Amsterdam-Centraal uitdelen? Redbull deed 't laatst ook met die Light versie, maar die hebben daarentegen misschien ook weer een groter budget. __________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
-BMW-
|
Vind redbull toch een stuk lekkerder. Smaken verschillen natuurlijk.
![]() Ik vind het niet vies , maar na 1tje heb ik voorlopig wel even genoeg... Redbull drink ik (bij wijzen van spreken ) zo een tree weg zonder dat ik het zat word. Ik vind de na smaak van gofast teveel op casis lijken ( iedereen heeft andere smaak pupillen ) Redbull vind ik naar perzik yogi met koolzuur smaken. ![]() |
|
|
|
|
|
#28 ( |