![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| View Poll Results: Heb je al je auto-rijbewijs? | |||
| Ja. |
|
482 | 38.71% |
| Nee, maar ik ben nu al aan het lessen. |
|
175 | 14.06% |
| Nee, ik ga binnen een jaar beginnen met lessen. |
|
210 | 16.87% |
| Nee, ik moet nog 18 worden. |
|
378 | 30.36% |
| Voters: 1245. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
was Freezer
|
Heb je al je autorijbewijs?
Hoi,
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen hun autorijbewijs hier hebben? Of dat je het van plan bent binnen een jaar te gaan halen of binnenkort met lessen te beginnen. gr de Crew __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#10 (permalink) |
|
SBO Crew
|
Bijna 2 jaar alweer.
Intussen E achter B gehaald vorig jaar. Ook me motorrijbewijs (afgelopen week) Voorlopig houdt ik ff op met lessen, die onzin kost me veel te duur tegenwoordig. Daarbij heb ik C en D toch voorlopig niet nodig. Ben zo ff rondje motorrijden, houdoe ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
.
|
ik heb hem ook al weer een tijdje, een iets meer dan een half jaar.
En rij vaak in de auto van mij ouders / broer (Fabia / 206) En ga over paar maanden er zelf eentje kopen, want a.s. donderdag heb ik sollicitatiegesprek, en dan ga ik wat centjes verdienen, en heb ik geld voor een auto ![]() Tjeerd |
|
|
|