![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| View Poll Results: Wat gebruik je het liefst als je betaald via internet? | |||
| iDeal |
|
281 | 46.91% |
| Vooruitbetaling |
|
142 | 23.71% |
| Rembours |
|
87 | 14.52% |
| SMS |
|
16 | 2.67% |
| Afhalen/Betaal niks via internet |
|
54 | 9.02% |
| Paypal |
|
19 | 3.17% |
| Voters: 599. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#14 (permalink) |
|
Ouwe Gek
|
Ik kan daar geen antwoord op geven, de situatie/extra kosten spelen namelijk een rol.
Buitenland: Paypal iDeal: Als er geen extra kosten zijn. Vooruitbetaling: Als er b.v. €1 extra in rekening wordt gebracht voor het gebruik van iDeal terwijl ze, net zoals ik, een rekening bij ABN-AMRO (Is zo goed als direct) hebben, of als ze een rekening bij de Rabobank hebben (Duurt meestal nog geen dag). Het gaat mij niet zozeer om die ene euro, maar waarom zou ik die betalen als ABN-AMRO <-> ABN-AMRO net zo snel is, en als ik iets om een uur of 5 (17:00) bestel en ze hebben een Rabobank rekening dan staat het er de volgende ochtend ook op, de kans is klein dat het eerder verzonden word. Als ik snel iets moet hebben dan ben ik uiteraard bereid om meer te betalen, en dat kan best €5 meer zijn op een artikel van €20 b.v. __________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
-BMW-
|
Persoonlijk vrijwel altijd onder rembours.
Ookal is het een bedrijf. Als ik iets bestel bv, mail ik altijd eerst of het mogelijk is de bestelling onder rembours te ontvangen en dat ik de xtra kosten uiteraard voor mijn rekening neem. Tot nu toe is dit nog nooit een probleem geweest. Zelfs niet wanneer er op de site aangegeven werd dat er niets onder rembours verstuurd zou worden. ![]() Het ligt er natuurlijk wel aan om wel bedrag het gaat. Onder de 50 euro vind ik niet zo'n probleem (mits het een bedrijf is). Aanbeidingen op marktplaats bv, vind ik te gevaarlijk om vooraf te betalen. |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Remma & Denna
|
So true, als verkoper kun je gewoon een baksteen opsturen, want het pakketje mag NIET worden open gemaakt voordat er betaald is....
Voor de verkoper is Rembours ook kut, althans ik heb een half jaar op mijn geld moeten wachten omdat ze het ,, kwijt '' waren... Internetshops betaal ik altijd via Ideal, zo handig! 2ehands spul haal ik altijd op, niemand is te vertrouwen op verkoopsite's! |
|
|
|