![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| View Poll Results: Hoeveel euro ben je het laatste jaar kwijt geweest aan boetes? | |||
| 0,00 |
|
744 | 42.30% |
| Minder DAN 50 |
|
178 | 10.12% |
| Tussen de 50 en 100 |
|
177 | 10.06% |
| Tussen de 100 en 200 |
|
185 | 10.52% |
| Meer DAN 200 |
|
475 | 27.00% |
| Voters: 1759. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
was Freezer
|
Hoeveel euro ben je het laatste jaar kwijt geweest aan boetes?
Om eens te kijken hoe netjes de gemiddelde scooterrijder hier is, hoeveel euro ben je ongeveer het laatste jaar kwijt geweest aan boetes?
Stoere verhalen of afgeven op de politie mag je achterwege laten. Gr de Crew. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#12 (permalink) |
|
B R O E M !!
|
Uuhhhm rijden in voetgangersgebied (was hier winkelcentrum de parade.. moest naar de appie hein... nja dat zit echt voorin.. en ik gaf niet eens gas... stepte beetje mee.. maar agent vond van niet dus hoppa 40-45 euri)
Toen in het Forepark... ik lekker rijden.. zie politiemotor.. ik gas los.. reed 60 op mn teller... werd uiteraard geklokt met 60... is dat gvd nog binnen de bebouwde kom hoppa! 125! + dat ik op de weg reed ipv fietspad dus nog iets van 45 erbij... dit was allemaal 2004.... voor de rest nooit aangehouden... mja toch zonde... 215!__________________ |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
wannabe
|
70 uro omdat ik met de scooter van een vriend onderuit ging (
) die meegenomen werd voor technisch onderzoek en 1.3 kW scoorde op de schaal van de blauwe pet...[edit] Met m'n eigen scooter 28 in 3 jaar tijd (voor 0.7 @ rollerbank ), maarja tis ook nog best lastig om met een TGB een boete te krijgen [/edit]__________________ |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | ||
|
papaya puree
|
Quote:
HETZELFDE ALS en MEER/MINDER DAN. dus: Quote:
.Ik heb trouwens 0,00 ingevuld ![]() __________________ |