![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| View Poll Results: Vind je het goed dat de SBO is gekomen? | |||
| Ja, meer keuze voor de rijders en bezoekers. |
|
423 | 44.39% |
| Nee, 1 organisatie is genoeg in nederland. |
|
164 | 17.21% |
| Maakt mij niet uit. |
|
366 | 38.41% |
| Voters: 953. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#7 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Cornholio
|
Het is er allemaal ook weer niet goedkoper op geworden, mgoed das offtopic.
Een 70cc competitie? Goed initiatief natuurlijk! Hopelijk kunnen er over een poosje nog een stuk of wat kartbanen aan het nog wat magere lijstje van 3 toegevoegd worden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
jakvj;eikak kcvjkc
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
verbetering:
races - ja, dit word vaak al professioneler aangepakt dan de sprints, en word actiever aan meegedaan. komen we meteen bij de sprints sprints - ja en nee, het werd uiteraard hoog tijd voor een verzekering, dat dat niet voor elkaar was weet ik ook pas sinds vanmiddag, nooit in verdiept ofzo. Het gaat gewoon te hard voor verzekering loos. MAAR sbo vaste leden krijgen nu een streepje voor bij sprints, terwijl mensen die eens voor de lol naar drachten oid willen dan ws geen kans maken. uiteraard betalen de vaste leden hier ook voor, maar het systeem is, ook al kan er misschien niet zoveel aan gedaan worden, niet waterdicht. Ook moet ik nog zien hoeveel ECHTE 150 meter sprints met goede tijdmeting etc worden gehouden voor die 125 eurie (niet zeikerig bedoelt oid). 2500 euro scooter of niet, het is en blijft een enorme klap geld, vergelijken met een evt ziekteclaim oid kunnen we allemaal wel, daar word het bedrag niet minder om. Verder complimenten aan iedereen die dit sowieso al mogelijk hebben gemaakt, het is in ieder geval een grote verbetering voor de sport. Het word alleen voor amateurtjes dus nog net ff iets duurder wat jammer is. ![]() edit: ja gestemd @ poll __________________ |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Boers Engineering
|
Ik heb nee gestemd omdat ik de sprintregelementen regelrecht waardeloos vind, ik bouw een sprinter voor de "oer"-sprints en zou bij de SBO in een klasse komen waar je 10cc meer mag en lachgas........
Ik hoop voor de organisatie dat de nederlandse top uit de sprintwereld er anders over denkt, maar de meeste die ik gesproken heb niet. __________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
--> Hyper Racing Team<--
|
ene kant vind het wel goed dat er nu 2 organisaties zijn, andere kant vind ik het ook minder.
bij de sobw wordt de chaos namelijk steeds groter... aan de andere kant zal het deelnemers veld vele malen kleiner worden. en bij de sbo ben ik het niet eens met de regelementen, omdat je weer beperkt wordt in je keuze voor onderdelen, waaronder carburateurs, en ik denk dat het waarschijnlijk ook wel een btje te maken zal hebben met vriendenpolitiek. maja, dat is het recht van de organisatoren. __________________ |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() Of, begrijp ik nu iets niet?? |
|
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Registered User
|
mooi initiatief, hoop dat het lukt
nu de buurlanden (Belgie) er nog bij betrekken en het word vet reglement vind ik nu net iets te beperkt, waarom MOETEN alle kappen origineel zijn en gemonteerd blijven, ga je toch niet sneller mee, ik bedoel maar, rechte stuurtjes (die veel makkerlijker sturen) zijn uitgesloten voor de rest, dik in orde, wees maar zeker dat ik kom vlammen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Lekker gewoon!
|
Het regelement wat betreft de stuurtjes vind ik persoonlijk ook iets minder.. Sportstuurtjes heb ik tijdens crashes nog nooit zien krombuigen/afbreken. De originele modellen daarentegen zijn een stuk kwetsbaarder voor crashes...
Misschien word dit nog wel aangepast in de definitieve regelementen, maar dat verwacht ik eerlijkgezegd niet.... . Ik vond de "Roke-style-stuurtjes" namelijk echt TE bruut ![]() __________________ |
|
|
|