![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| View Poll Results: Theekrans Forum? | |||
| Blijven. |
|
289 | 67.52% |
| Weg. |
|
139 | 32.48% |
| Voters: 428. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#7 (permalink) |
|
Arend!
|
WEG ermee, op deze manier komt er het zoveelste aparte gedeelte bij en weet je dadelijk niet meer welke threads in welk gedeelte staan. En ten tweede accepteer je op deze manier bullshit en zal er dus alleen nog maar meer bullkhit komen. En te derde zal het ook een lastig gedeelte worden voor de mods om te bepalen wat wel en niet door de beugel kan en zodoende kunnen de mods minder aandacht besteden aan andere gedeeltes van forum.
__________________ |
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Arend!
|
En als er idd zoveel belangstelling is voor onzinnig gelul dan moet daar maar een heel apart forum voor gemaakt worden door die mensen. Ik vind het echt zonde om te zien hoe er steeds minder over scooter geluld wordt en meer kinderachtig gedoe op het (nu nog) heftigste scooterforum van Nederland
__________________ |
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
VTM-sp00ky power
|
Ik ben het echt helemaal met malle neo's eens.
Zoals de oldies zich nog wel herinneren, was "theekrans" hét sein van ome Ben om weer ter zake te komen. Nu is het zelfs een wezenlijk deel van het forum geworden. Dus zeg ik het nu maar, let's get to business! __________________ |
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
huisje, boompje, feestje
|
onmiddelijk kappen! Als je je wilt profileren als een serieus forum hoort een "theekrans" hier niet thuis. General Chat vervult deze rol al en veel slapper moet het niet worden anders kun je beter met scooterfreaks gaan praten over een fusie.....
__________________ |
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
zeg maar Dimitri
|
Laten blijven, daar kunnen we topics openen die in GC geclosed werden omdat ze te lame zijn of gewoon omdat het nergens over gaat
En dat is toch de bedoeling van het Theekransforum?//edit// als het de site trager maakt, mag het voor mij weg. Lullen kunnen we eigenlijk ook op de chat (heb het wel nog nooit gedaan maja )__________________ |
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
-BMW-
|
ik vind ook dat ie gewoon moet blijven. Ik vind dat je je ook wel eens uit mag leven. Zo leer je de mensen op het forum beter kennen want altijd vragen beantwoorden met een serieus antwoord leer je mensen niet goed door kennen.
Er zullen best wel wat erge loze toppics komen maar ik denk dat het leuk is om ook eens de slappe lach te krijgen van een loos toppic. Ik denk ook zker dat je het forum juist schoner en netter houd op deze manier omdat, als iemand iets nutteloos te melden heeft het daar plant en niet ergens in een serieus toppic. |
|
|