![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| View Poll Results: Vind je het gestolen bromfietsregister online handig? | |||
| Ja |
|
846 | 74.02% |
| Nee |
|
100 | 8.75% |
| Geen mening |
|
197 | 17.24% |
| Voters: 1143. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
was Freezer
|
Vind je het gestolen bromfietsregister online handig?
Vind je de nieuwe applicatie handig en een goeie ontwikkeling?
Je kan hem vinden op www.rdw.nl https://info.apk.nl/websf/Main.aspx Zelf vind ik dit een erg goeie ontwikkeling. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#10 (permalink) |
|
S60 T5 R evolve
|
is idd zeer handig.
ook voor veel scooterbedrijven is dit fijn bij inruil van een scooter / brommer. kan je jezelf bij inruil overtuigen dat alles goed is ook als een klant vraagt als een verkoopscooter niet gestolen is, kun je dit direct laten zien. ( heb dit 1x gevraagd gekregen in de 4 jaar dat ik in een scooterzaak werk ) __________________ |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
brabander
|
ik vind het wel een goede zaak.. zo kun je altijd als je iets wil kopen ff na trekken...
voor dieven zie ik ook het voordeel wel.. hoewel een beetje dief gewoon met een los frame naar de politie gaat of der ff snel wat ouwe zooi op gooit dan kan het ook geen kwaad als het in beslag word genomen.. en dan kope ze gewoon een ongeluk frame ofzo.. maar ik vind et wel handig __________________ |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Proud member
|
Ik vulde net het nr van mijn gestolen SR in van vorig jaar ... geeft ie aan: Scooter is NIET gestolen.
Ik het proces verbaal van vorig jaar erbij gepakt, blijkt dat de politie het frame nummer onjuist heeft genoteerd. Morgen maar gelijk doorgeven aan de politie dan. Ik hoop van harte dat die lompe aap die m gejat heeft hem heeft doorverkocht MET het originele frame en dat ik in september een telefoontje krijg: Jah, meneer Visser, we hebben tijdens de keuring een 16 jarige jongen zijn scooter afgenomen, het is de jouwe ... ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Registered User
|
er zouden ook mensen op kunnen kijken met slechte bedoelingen, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
bijvoorbeeld: ali jat een runner , kijkt ff over maandje of het als gestolen op staat gegeven , en zo niet verkoopt ie hem. zo wel , kan die zo een eerlijk framenummer zoeken.... en mocht je inderdaad een gestolen scooter in bezit hebben, dan gaat 80% van iedereen hem denk ik niet naar de politie cq echte eigenaar brengen. die gaan hem dan verkopen/strippen oid. Dus als gevolg dat de gestolen scooters minder teruggevonden worden..... |
|
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Registered User
|
Hoe wil je een goed nummer zoeken? Je kunt bij een merk/framenummer zoeken of de scooter als gestolen in het systeem staat. Als hij niet als gestolen staat, wordt hij als "niet gestolen" gegeven. Maar dat wil niet zeggen dat het een bestaand framenummer is.
En dat zien ze heus wel, als je met framenummer ABC123MOHAMMEDRULED rijdt... __________________ |
|
|
|