![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| View Poll Results: Welk merk geniet jouw voorkeur? | |||
| Malossi |
|
183 | 54.95% |
| Polini |
|
44 | 13.21% |
| Hebo |
|
59 | 17.72% |
| Ander... |
|
12 | 3.60% |
| Maakt mij helemaal niks uit. |
|
35 | 10.51% |
| Voters: 333. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#10 (permalink) |
|
Oldskool membert
|
ik vind de spullen die malossi levert gewoon goed, ok ik weet wel, je betaald er relatief veel voor, en er zijn soms hele goede en goedkopere alternatieven, maar toch is het allemaal wel goed spul.
Tenminste dat is mijn ervaring met malossi. __________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Banned
|
Ik vind het een moeilijke keus , maar het is tog malossi geworden ; Malossi/polini & Hebo (en nog een aantal merken) Hebben zich al ruimschoots bewezen , nu is het aan de mensen die ermee gaan prutsen hoe het gaat lopen , wie maakt de beste combi , wie stelt het besten af enzo.
Als er aan mij gevraagd word wat het hardste rijd : tja moeilijk maar mijn persoonlijke voorkeur ligt bij Malossi , Mhr wel te verstaan ![]() groetjes dimitri |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Registered User
|
Yupz de persoon en kwestie en de combinatie in kwestie maakt volgens mij het grootste verschil. Alles MHR wordt vaa kzat gevlamed door een comibnatie van polini met yasuni of zo. Niet doodleuk naar de naam kijken maar ook het forum gebruiken om info en tips over keuzes van onderdelen.
__________________ |
|
|
|