![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| View Poll Results: Wat vind jij van de chat? | |||
| Leuk |
|
42 | 18.34% |
| Nooit geweest |
|
144 | 62.88% |
| Saai |
|
36 | 15.72% |
| Anders, namelijk... |
|
7 | 3.06% |
| Voters: 229. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
was Freezer
|
Wat vind jij van de chat?
Simpel, wat vinden jullie van onze chatroom
Tevens te vinden op: irc.scooterforum.net poort 6667 of 9000 #scooters Problemen met connecten? Probeer via mirc: download Ik ben benieuwd wat men van de chatroom vind. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Ik kom er heeeel af en toe, ben er 5 keer geweest ofzo. Meestal niet echt boeiend, weinig mensen die er gebruik van maken, en altijd dezelfde die er zijn. En als ik er eens ben gaat het meestal nergens over...dus jah...niet echt uitdagend om er vaker heen te gaan. De mensen van forum die ik wil spreken staan in me MSN...
__________________ |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
ChiLL-MoDE
|
Hmmz.. ik voel me daar echt geen "member".. of is dat de bedoeling ook niet? Ik zie mezelf wel als een die-hard forummer.. kom hier al zn beetje 2 jaar.. en dat terwijl ik al cker heeel lang geen scooter meer heb... Tis een onpersoonlijke boel daar...
__________________ |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
(L)R0berT(L)
|
Idd.
Je komt binnen , eerst word je aan een gestapo verhoor verworpen Vervolgens doet , zoals gewoonlijk "Raalf" ofzo Even harstikke tof. Kijk , ik ben er een paar keer geweest , met de beste bedoelingen. Maar als je dan meteen op elk woord dat je zegt word genaait , en word gekicht Tja ,dan kom je gewoon nietmeer he De chat is gewoon een verzameling van alle forummers bij mekaar , die denken dat ze het hele forum beheren , zonder zelf ook maar iets te zeggen te hebben Ik irriteer me mateloos aan die lui , en al helemaal aan het vijandige "ik sta boven jou" gedoe , zowel op de chat ,als op het forum Amen __________________ |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Oldskool membert
|
het is vaak idd wel een zootje bij elkaar
![]() Mensen zitten elkaar te flamen enz. Maar ik heb daar niet erg veel problemen mee, komen ook nog best wel leuke dingen voorbij op scootergebied. En daarnaast is het wel makkelijk als je iets kleins even heel snel wil weten. Ik ben daar op de chat te vinden als 'Manta' btw.... Ik kom er niet supervaak maar toch wel een paar keer per week even kijken. __________________ |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
..:: Chemokip Inc. ::..
|
de gezelligheid van vroeger is er niet meer.
erest altijd lekker flamen. werd je weer gekicked. of iedereen was in een gekke bui ineen ops. was iedereen elkaar aan het kicken heb me daar verder wel vermaakt mja tegenwoordig meer uit tijdgebrek nooit meer op de chat |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Banned
|
Hoop sjonnies die denken de man te zijn
Gaat 99 van de 100 keer niet over scooters Tis een beetje voor lui zonder sociaal leven die alleen maar een beetje vertellen op de chat: nu ga ik doesjen, nu ga ik eten, nu ga ik poepen, nu ga ik dit en nu ga ik dat. LFB ![]() Als het ergens over zou gaan was ik er ook wel ![]() #duiven |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) | |
|
was Freezer
|
Quote:
maar jij weet precies waarom je een permanente ban heb op irc, en daar gaan we het hier niet verder over hebben... En voor de rest, we gaan werken aan de punten die jullie noemen. __________________ |
|
|
|
|