![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| View Poll Results: Foto's uploaden via het forum? | |||
| Ja, handig |
|
206 | 71.53% |
| Nee, gebruik me eigen webhost |
|
31 | 10.76% |
| Nee, geen behoefte |
|
33 | 11.46% |
| Neutraal |
|
18 | 6.25% |
| Voters: 288. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
was Freezer
|
Zou je via het forum ook foto's willen uploaden?
Met andere woorden, zouden jullie het handig vinden om 1 of 2 mb ruimte te hebben om foto's te uploaden voor bij je projecten en dergelijke?
__________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#6 (permalink) |
|
Banned
|
Waar is de premium account dan nog goed voor?
![]() Mensen die het lastig vinden om extern te hosten, nemen toch gewoon een premuim account? Van 10 euro per jaar lig je écht niet wakker hoor mensen. ![]() Ik vind het een goed idee, mits er dan een ander voordeel inzit voor de premium members. En dan heb ik het niet over meer capaciteit om je fotos te hosten oid. Want dan open ik wel gewoon een extra username, en host ik daar de rest van mijn fotos wel. ![]() Waarom is dit een issue eigenlijk, als de server al niet helemaal snel up and runing is? Nee gestemd btw. ![]() |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
was Freezer
|
Quote:
Het is voornamelijk inventariseren. Het heeft weinig zin iets te introduceren als er weinig behoefte aan is. Btw, vind je de server niet sneller sinds de laatste paar dagen?? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
EPC/RST
|
nee, dan heeft premium worden helemaal geen voordelen meer. ik zou het juist aantrekkelijker gaan maken om premium te worden (meer voordelen hieraan verbinden enz) zodat er meer mensen premium worden.
iedereen kan wel een hostsite vinden en ik ben ook bang dat het forum dan langzamer gaat worden. __________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Member
|
ik heb er een dubbel gevoel over.
Het is wel handig als het maar niet misbruikt wordt om nutteloze foto's te hosten dat is zonde van de ruimte. Voor een project is het handig maar als je meer wil wordt dan idd premium. Als het kan ja, maar dan alleen "nuttige" foto's |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
![]() |
|