![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
[Gevraagd] Lelystad Vervoer ...
Nog geen vervoer? Misschien toch iemand die je kan helpen !
Hou dit topic aub clean !!! Het is de bedoeling dat je hieronder gewoon het lijstje in je reply post en dan invullen uiteraard. Heb je vervoer gewonden, edit dan je reply of verwijder 'm. Ga dus NIET reageren als je wat aanbied, maar zend een PM naar de persoon die wat vraagt !! !!! HOU JE EIGEN REPLY UP-TO-DATE en REPLY NIET HIER, MAAR PM !!! Vertrekplaats: Wanneer (zaterdag/zondag en/of beide): Wat zoek je? Personen: Scooter: Ruimte voor spullen: msn (indien van toepassing): __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Hardcore Beuner
|
Als het op de weg van enschede ligt wil ik best iemand op pikken..
![]() kunnen nog wel 2 mee en 1 a 2 scooters geen verlengt spul. MSN: mastertv17@hotmail.com Last edited by Mhr~aerox; 01-02-2005 at 21:28. |
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
team most wanted
|
ik zoek vervoer
als iemand van uit waalwijk vertrekt en je hebt nog ruimte
voor 1 scooter dan zou ik graag mee willen als het kan heb geen xtra spullen aleen maar 1 scoot thats it en me zelf natuurlijk dus als er iemand is mail me dan op typhoon_125cc@hotmail.com of pm me effe ik hoor het hopelijk wel |
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Banned
|
Ik zoek nog vervoer vanuit zuid-limburg.
Ik woon in een klein dorpje bij sittard in de buurt. Dus als iemand een plekje over heeft voor mijn zip sp zou ik dat op prijs stellen . Ik wil er ook nog wel wat voorbetalen. Aleen mijn zip sp en verder geen spullen. Als iemand niet langs sittard komt maar wel vanuit limburg die plaats heeft wil ik wel even kijken of ik daar heen kan komen en verder mee reizen naar lelystad. Dus als er iemand is stuur me even een PM of voeg me toe op msn nickstyl@hotmail.com Alvast bedankt Vertrekplaats: Sittard of ergens in Limburg Wanneer (zaterdag/zondag en/of beide): Beide Wat zoek je? Personen: 1 Scooter: Zip Sp Ruimte voor spullen: Niet nodig msn (indien van toepassing): Nickstyl@hotmail.com Mvg Nick Last edited by nickspie; 23-02-2005 at 20:20. |
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
neos power
|
ik zoek vervoer
ik zoek nog vervoer in provincie utrecht, omgeving veenendaal , maarsberge , ik heb alleen ruimte voor me neos nodig, meer niet ,of als dat niet kan , alleen mezelf
vertrek plaats, omgeving : veenendaal ,of maarsbergen, carpoolplek langs a12 ? beide dagen ,en wanneer, : ligt geheel aan degene die me mee kan pikken wat zoek ik : 1, of ik mee kan niemand meer ,2, zou leuk zijn als mijn neos ook mee zou kunnen. 3, spullen ? ehm ja ,slaapzak endergelijke ? 1 sportas vol , max ( ligt eraan of we 1 of 2 dagen gaan ) als er nog iemand interesse heeft om mij mee te pikken , pm me : pjvandoorn@hotmail.com alvast bedankt ! __________________ |
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Greetz |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Registered User
|
ik zoek vervoer vanuit Rijswijk of omstreken
Vertrekplaats:Rijswijk
Wanneer (zaterdag/zondag en/of beide):beide dagen als het mogenlijk is Personen:1 Scooter:aerox Ruimte voor spullen:niet nodig Ik hoop dat iemand langs Rijswijk of omstreken komt. Groetjes xhaler |
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Registered User
|
ik woon in wapse maar dat ligt nogal van de grote weg af duz als er iemand langs steenwijk(drenthe) komt of in die buurt woont en mij op wil pikken zou ik erg dankbaar zijn
Vertrekplaats: steenwijk oid Wanneer (zaterdag/zondag en/of beide): beide dagen Personen: 1 Scooter: 1 verlengde area Ruimte voor spullen: hoogstens een tas en een tent alvast bedankt mvg roderick msn: areadevil@hotmail.com Edit//ik heb me vervoer gevonden ![]() __________________ Last edited by AREA DEVIL; 22-07-2005 at 10:42. |
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Banned
|
Vertrekplaats: Utrecht (hoograven)
Wanneer (zaterdag/zondag en/of beide): Zo vroeg mogelijk Wat zoek je? Personen:1 Scooter:geen Ruimte voor spullen:2 weekend tassen, krat bier, tent zak(incl. tent) msn (indien van toepassing):w.eskens@gmail.com Het hoefd niet voor niks |
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Retired :P
|
eeey mensen ik zoek ook nog vervoer
vanuit hengelo ( OV ) 1 persoon met aprilia sr een grote weekendtas met spul erin en, klein tasje, tent en misschien nog krat bier! ![]() mvg, Maartenlansink@hotmail.com |
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
de runner gek
|
hey mensen...
ik zoek ook nog vervoer vanuit limburg(brunssum/heerlen e.o) 1 persoon met runr 1 tas met spul mvg ...henri henjoy@brunssum.net |
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Hoi.
|
Vertrekplaats: Kaatsheuvel..tiblurg is ook goed dan kom ik daar heen en dan kan ik vanuit daar meevertrekken
Wanneer : Gewoon heel het weekend ![]() Wat zoek je? Vevoer Personen:1 alleen voor mijzelf Scooter: nee gewoon alleen ik Ruimte voor spullen:ja mn tas om mn spullen in te doen ik zou het hartstikke cool vinden als ik mee kon...ik ben een klein iemand dus kan zo erin gepropt worden gezellig ben ik altijd hahaheb jij toevallig nog in de buurt bij mij plaats voor in de auto voeg me toe op msn of mail me effe ![]() Msn/email : betjeknor@hotmail.com...ik ben vaak online!! Spreek jullie laterzz willem __________________ |
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
XSH-crew
|
gezocht:
vervoer vanuit hengelo (ov) plek voor 2 scooters en en 1 persoon (anderen volgen met auto) jeroenpelgrom@hotmail.com __________________ |
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Tjoeners
|
Vertrekplaats: Omgeving Den-Helder (Alkmaar kan ook)
Wanneer (zaterdag/zondag en/of beide): Beide dagen Wat zoek je? Personen: 1, ikzelf Scooter: 1 Area (niet verlengd oid) Ruimte voor spullen: Tent,eten krat bier en weekend tas etc.. msn (indien van toepassing): anne_boy@hotmail.com Oii ![]() __________________ |
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Registered User
|
Vertrekplaats:
Wanneer (zaterdag/zondag en/of beide): Wat zoek je?: iemand uit overijssel of die daar langs gaat langs ommen 25 km van zwolle af Personen: 2 Scooter: 1 verlengde zip 1 verlengde rox Ruimte voor spullen: gewoon standaart spul wat je nodig bent voor weekend tas met eten en drinken tentje campeer spullen en gereedschapkoffer msn manusw15@hotmail.com |
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|