![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Absoluut rijverbod op het terrein...
Toch maar een topic hierover.
Buiten de sprints & activiteiten op het circuit is er een absoluut rijverbod op het terrein. Zorg dus dat je je scooter voor het weekend klaar hebt en/of tijdens zaterdag bij de vrije sprints gaat afstellen. Ook dus niét even van het kampeerterrein naar de sprints rijden, ook niet stapvoets. Géén rijdende minibikes of andere dingen... Gewoon helemaal NIET. Spreek er ook andere mensen op aan... we willen graag in 2006 weer gebruik maken van het circuit namelijk. Sommige mensen zijn helaas van het principe 'ik zeg dat ik het niet doe, maar ik ga toch rijden'. Tja.. daar hebben we nu een goede maatregel voor. Maar simpelweg, ga deze niet testen en doe het gewoon dus niet. Even wandelen met de scooter aan de hand tot de sprints is niet het andere eind van de wereld... Wie graag heen en weer rijdt.. neem gewoon fietsje mee ! __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Imhotep!
|
Laat je scooter ook UIT staan totdat je in de fuik naar de sprints staat. LOOP met je scooter AAN DE HAND naar de fuik. Pas DAAR mag je je blok starten en even warmdraaien voor je het circuit oprijd naar de start van de sprints.
Rijd je toch over het terrein worden daar maatregelen op genomen, je krijgt 1x een waarschuwing, de 2e keer kan je van het terrein verwijderd worden. Van deze simpele regel hangt heel de veiligheid en het verloop van de meeting af, spreek mensen aan die je iets fout ziet doen. __________________ |
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Imhotep!
|
Quote:
Ik bedoel met circuit rijden, je moet eerst een half rondje circuit voordat je bij de start van de sprints aankomt, daar kan je zorgen dat je shit warm is... __________________ |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Imhotep!
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
SBO Crew
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Live fast...die hard...
|
het lijkt mij niet meer dan logisch dat er niet gereden mag worden buiten het circuit...
ook ik zal een oogje in het zeil houden Inne... ![]() maar.... om mijn brommer te starten, moet ie aangeduwd worden... en warmdraaien wil ik bij de tent doen waar we onze spullen tentoon stellen... dat mag neem ik aan wel? (anders krijg ik nooit mijn brommer aan de praat )kzal iig op t derbi forum ff duidelijk maken dat het uit den boze is om op het terrein te rijden! __________________ |
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Crash Test Dummy
|
Ik zal een knuppel meenemen voor als iemand de waren en HARDE feiten niet onder ogen wil zien
![]() Ik ben het dus ook volkomen eens met die regel, kan men gewoon rustig slapen tot 8/9 tot de sprints weer beginnen niet dat ze al om 6 uur smorgens gaan rijden ofzo. __________________ |
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
SBO Crew
|
Quote:
, je moet immers het halve circuit over tot startplaats.__________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
Skz speed tuig
|
zal nog een groot probleem worden voor sommigen, ik kom best vaak op meetings maar zie altijd van die maloten ook al kan het niet, op het achterwiel vliegen door het vele publiek, dus ben bang dat sommigen het gevaar niet zien.. maar hopelijk helpt iedereen handje mee om zulke mensen aantepakken...
![]() __________________ |
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
ivm terrein af.. ja... maar wel te voet tot aan de entree __________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) | |
|
Imhotep!
|
Quote:
Het grootste probleem is dat mensen die zogenaamd aan de hand met draaiende motor naar de fuik gaan, net achter je rug toch gaan rijden, of met draaiende motor steppend enzo, allemaal niet toegestaan. Als het echt nodig is zullen we het wel moeten toelaten, maar liever niet, als 1 iemand het doet, zien 20 andere het en gaan het ook doen, de ervaring van vorig jaar... __________________ |
|
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Banned
|
nachtslot
Uhm, over die sluitingstijd zaterdagnacht he. Dat feest in de tent duurt tot na 24.00 uur neem ik aan. ( scootparts heeft op hun site staan dat de striptease om 24.00 u begint) Dus dat wil ik wel ff meemaken. Maar daarna wil ik gewoon naar huis kunnen. Dat zal toch geen probleem zijn?!?!?! Ik heb al kaarten en zo. ochtend ben ik weer van de partij.
|
|
|