![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Met een hamer past alles.
|
Bedankt Inne&Crew
Nee geen slijmtopic, ik wil dr gewoon bedanken dat ze mij de allerlaatste 'Scootertuning is not a crime' trui verkocht heeft 8-)
hebben ze met zijn 2en zeker 20 minuten naar moeten zoeken, maar ik heb er een! ![]() Last edited by Ap.; 01-08-2005 at 18:24. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Fiat Grande punto
|
Inne.......... Bedankt voor dit toffe weekend, Respect voor het organiseren en het overwerken
voor scootertuning.net LelystadEnne de rest van de crew, echt tof van jullie dat jullie meegeholpen hebben dit weekend ![]() __________________ Last edited by SSR Erwin.; 01-08-2005 at 18:10. |
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
voor gereedschap pm
|
inne het was zeker strak en mooi groot iederen bedank van de crew
maar ik heb nog een vraag wie had nou het meeste vermogen bij 50cc want ik ben zaterdag avond naar huis gereden om nog effe wat dinge toe doen voor me werk en zou vandaag trug komen maar regende de hele dag hier max hard |
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
racen maar :-)
|
bedankt inne
![]() en dat niet alleen voor het lelystad weekend waarin jij heel veel tijd hebt gestoken... ook bedankt voor: - de scootertuning.net site en het forum die de scooterrijders in contact brengt met elkaar over heel belgie nederland en verder soms. - het organiseren van meetings ( zoals die keer op het kartcircuit ) - het ondersteunen van andere mensen die meetings organiseren met tips, stands en het startsysteem - bedankt omdat je eindelijk eens iemand bent die tijd steekt in die door de meeste mensen gehate "brommer nozems", als er meer mensen zouden zijn zoals jij dazn zou de wereld voor de scooterrijders een betere plaats zijn ![]() - bedankt omdat je het op durft te nemen voor de minder bekende gebruikers van dit forum en omdat je ze altijd gaat helpen zoveel je kunt ookal heb je dezelfde vraag al 34431895 keer gehoord en beantwoord. - bedankt voor de leuke initiatieven die je neemt zoals het startsysteem, de T-shirts/... de agenda, ... - bedankt dat je zoveel mogelijk probeert aanwezig te zijn op meetings om een oogje in het zeil te houden en eventueel te helpen soms. - bedankt dat je dan ook je digitale oogje meebrengt zodat iedereen kan genieten van de mooie foto's die je maakt. bedankt voor nog zoveel meer ![]() __________________ |
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Stuk gemaakt!
|
Crew bedankt, ik was zelf crew in 2003 en kan alleen maar zeggen dat het deze keer vele malen beter is verlopen dan 2 jaar terug. Uiteraard zijn er altijd minpunten en zoals gewoonlijk word daarover gezeurd en word er niks positiefs gezegd. Het hele evenement is voor zover ik kon zien 10x beter verlopen dan in 2003 en zal de volgende keer dus ook vast weer beter zijn.
__________________ |
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Verbannen
|
Ik heb Inne eigenlijk helemaal niet gesproken dit weekend... wel paar keer langs zien vliegen, maar zag er nogal druk uit, en had r vrijdag nog gesproken dus dacht niet dat ze nu tijd had om te ouwehoeren
Dus daarom bij deze... Inne, hardstikke bedankt, ik heb t echt enorm naar me zin gehad ! echt een TOF weekend! De rest van de crew ook bedankt ! top meeting!__________________ |
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Registered User
|
De crew was zeker goed !
Het gaskabelsdoorknippen vond ik ook een hele goede actie ! Niet rijden is gewoon niet rijden ! Verder vobnd ik het ook aardig goed georganiseerd (Y) mijn complimenten aan iedereen die er aan mee heeft gewerkt !! __________________ |
|
|