![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Banned
|
Geld mee??
goeiesmorgus!!
k was ff benieuwd hoeveel geld mensen meenemen?? (aangezien er zeer veel tekoop is?) is het nou goedkoper dan bij een dealer of bv op internet?? EN: Is er in de buurt van het terrein een pin automaat?? gewoon ff nieuwsgierig ![]() (btw, ik haal zoiezo lelystad shirt, andere remschijven en stickers, dus dan heb ik aan €100 wel voldoende.. maar dan savonds nog bier kopen, testbank runs, en als er onderdelen zijn (zoals underseads ed) en die goedkoper zijn, dan neem ik toch maar me pasje mee!! ) |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#12 (permalink) |
|
VW Member
|
ff kijken hoe me scootie dan is gevorderd, ik ga iig niet dingen inplennen denk ik qua geld..
denk mooi wat voor te drinken en te bikken en meer niet. ja nog wat voor de testbankruns.. maar ik ga nier 100en eu`s meenemen om evt spul te kopen daar ![]() __________________ |
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Stuk gemaakt!
|
Quote:
![]() Zonder gein, ik denk dat je spullen redelijk veilig zijn. Zeker als het vastzit op je scooter. Aangezien er ook nog een soort van sociale controle is (ik neem aan dat de forummembers voor elkaar opkomen) zal er niet zomaar iemand aan een ander zijn scooter gaan staan prutsen. Vlaggen/linten e.d. waren idd allemaal gejat of iig een hoop. Nu maar hopen dat de mensen zich dit jaar wat beter kunnen gedragen.... __________________ |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
SBO Crew
|
Als jij je waakhond/schoonmoeder er hele dag bovenop zet om erop te passen wel denk ik, maar als je bij voorbaat al weet dat je het ding niet 100% 24/7 in het zicht hebt, denk ik niet dat je er verstandig aan doet om zoiets mee te nemen.
Anyway ik zal zelf niet veel geld meenemen, verwacht niet veel nodig te hebben. Kopen doe ik wel hier thuis. Ik ga er vanuit nl dat de scoot vooraf klaar is, zodat ik niet het halve weekend nog lig te sleutelen ![]() __________________ |
|
|
|
|
#24 (permalink) | ||
|
Stuk gemaakt!
|
Quote:
![]() Quote:
__________________ |
||
|
|
|
|
#29 (permalink) | |
|
Stuk gemaakt!
|
Quote:
![]() Beroof mij dan maar Verder heb je idd gelijk, ik dacht ook al zoiets. Maarja, herken jij 1 forumdude maareens tussen 2000 losgeslagen scootern00bs ![]() __________________ |
|
|
|