![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
L-Town Tuning
|
Wat zal het weer gaan doen komend weekend!?
Heb net even op weeronline.nl gekeken en het word wel ietsje warmer naar het weekend toe. Wat is volgends jullie het ideale weer voor het scooterweekend? |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#10 (permalink) |
|
SBO Crew
|
Ideaal?
Droog, graadje of 25, zonder wolken, lekker bruin worden ![]() Eerst zou het dus vanaf vandaag beter worden maar dat heb ik gemerkt, regen, regen, regen... Zou mij benieuwen wat het wordt. Tis nog te vroeg om een goede voorspelling te doen denk ik... __________________ |
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
joey_typhoon18
|
www.weerkamer.nl staat dat er vrijdag nog regen komt. verder zijn er geen vooruitzichten helaas
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Rossi Replica Rox
|
Hoop toch wel dat het droog blijft, ander ga ik dus niet sprinten
![]() piet paulusma had gisteren in ze vooruitzichten op dond en vrijdag regen dus zal me benieuwen wat het zaterdag wordt. Hopelijk net zo als damwoude, veel kans op regen en uiteindelijk niet regenen Te warm is trouwens wel leuk alleen raakt me scooter dan ook best snel erg warm en das minder. __________________ |
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Deventer Vlam Crew
|
Ik meende iets te lezen over de gehele week meer dan 60% regenkans
![]() *edit, dit zijn de vooruitzichten voor 31 juli t/m 3 augustus. Bizar ![]() Aanhoudend wisselvallig weer met enkele (onweers)buien. Neerslagkans iedere dag meer dan 60% __________________ |
|
|