![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Opgezwolle Poes
|
Hoe staan jullie ervoor ?
Oi
Ik was wel is benieuwd hoe jullie ervoor staan met de scoot of brommert ( de status zegmaar ) -Hoever jullie zijn ( motorisch/optisch ) -Wat er nog allemaal aan moet gaan gebeuren ( motorisch/optisch ) -Wat je nog allemaal moet kopen en anschaffen om je 2 wieler compleet te maken - enz enz. Bij mij is het motorische gedeelte al helemaal klaar ( afgesteld en wel ) alleen mijn nieuwe evo vertanding moet ik nog monteren. Verder moet ik mijn onderkuip nog afmaken ( plamuren ) en mijn achterkap afmaken ( ook plamuren ) , Daarna moet deze 2 kappen nog even worden voorzien van een mooi lakje.. Ook moet ik nog even een nieuwe remschijf bestellen ( stage 6 280mm monster ), En dan kan de rox in elkaar ! ![]() __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) |
|
Upcoming talent
|
Wij staan er beroerd voor
![]() Optisch wordt het niet meer wat vrees ik, motorisch staat het er nog wel aardig voor. We moeten eigenlijk alleen een andere uitlaat & eventueel een ander membraan. Wij komen toch voor spek en bonen ![]() De bedoeling is dat we er met een pk'tje of 18 aan de start staan. Dus we moeten voor Lelygat ook nog banken. __________________ |
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Rossi Replica Rox
|
Optish bijna klaar,moet alleen nog Fournales kopen en polijsten
Paddock Stand polijsten Zadelhoes laten maken Gaas spuiten Motorish, moet ik nog me cil laten poetsen, nieuwe zuiger erin stoppen. Dan ff gaan banken bij XSH en een type 2.0 wig en C21 testen. Om dan uiteindelijk met een grafiek van 20+ PK op lely te verschijnen __________________ |
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
F O R U M Psycholoog
|
Genoeg te doen....
Ik moet de volgende dingen nog (laten) doen:
Carters stralen en fkt tunen. Kappen plamuren en spuiten zip sp 2000 voorkap zoeken Frame en velgen coaten Aim aanschaffen Barbeque halen + vlees ![]() Dat was het wel zo`n beetje ![]() Veel succes allemaal mannen! __________________ |
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
SBO race
|
pff ik ben verlopig ook nog niet klaar en lelystad ga ik denk niet halen met gespoten kappen
tedoen: blok carb kopen spruit maken afstellen en hopen op 20 pk bij lelystad tedoen ptischvoorkap afschuren/plamuren onderkap polyesteren/plamuren achterkap polyesteren/plamuren achterkap pas maken aan frame complete spuitbeurt maar dat zal er voor lelystad niet inzitten financieel gezien en tijdstekort is nog maar de vraag of ik me kappen klaar krijg dat ze in de grondlaag mee kunnnen groeten __________________ |
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
TKTuning? PM!
|
Motorisch:
Heb alles liggen, alleen met carters nog afmaken en opbouwen, afstellen en banken. Daar heb ik wel het volste vertrouwen in én vind ik het belangrijkste Optisch: Zwaar klote, de meeste kappen moeten nog gepolyed worden, geplamuurd, customised en gespoten ![]() Moet nog een hoop gepolijst worden en wat kleine dingen gespoten.... Wordt denkz prioriteiten stellen. Gaat nooit allemaal goed komen , ik ga tussen door ook nog 2 weken op vakantie.....maaaaaaar, het is nog geen 30 juli ![]() __________________ |
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
vtr1000 SP1
|
ik moet nog teveel doen+ dat ik erg veel nieuwe ideen heb gekregen en dus wordt het waarschijnlijk helemaal niks, jammer maar helaas, ik ga rustig aan verder en over een half jaar als ik 18wordt hoop ik hem af te hebben, klaar voor het volgende seizoen
edit// scoot gaat waarschijnlijk wel mee zit nu een manston 1 cil op met nog wat pret spul maar dat moet allemaal nog verander vandaar dat het finacieel niet zal lukken en kwa tijd ook niet. |
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
19inch Bitchass
|
Onderdelen heb ik al lang haha 1,5 jaar ofzo al,wat ik nog moet doen is voornamelijk afstelwerk en me scooter is een poetsen en niet te vergeten me filter in olieen want dat moet ik al heeeeeeeeel lang.
Misscien als het een beetje meezit pas in genemuiden een scooter met kappen van mij kant eerder nog zeker niet. __________________ |
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Nico de opperbeuner
|
Tja motorisch heb ik alles sinds kort,w8 alleen nog op een wigje/flens.
Als blokje klaar is(polijsten) dan kan alles in de opbouw. Frame wordt gelast binnenkort. En kappen zijn nog niet echt aan de orde gekomen ![]() //Edit, kortom ik zal nog door moeten werken om het spul op lelystad te krijgen.. __________________ Last edited by Sven@srMHR; 23-06-2005 at 23:03. |
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Dani Pedrosa
|
motorisch moet ik nog afstellen enzo, kleine dingetjes uitproberen.
optisch moet er nog veel gebeuren: - kappen "customizen" - kappen polyesteren, plamuren, afwerken enz. - kappen daarna natuurlijk spuiten. - Zadel maken - en de rest van de scooter allemaal spuiten, remklauwen enz. en eigenlik ook nog velgen laten coaten en nieuwe bandjes erop, maar dat is niet van hoogste belang. af komt de scooter niet, maar ik vind het niet erg ![]() __________________ |
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Remma & Denna
|
Denk datk nog geld problemen ga krijgen
Blok moet opgebouwt worden , en er moeten nog kleine onderdelen gekocht worden zoals: Overange , Gaskabel , remvloeistof , afstel shit etc En over een week benk 3 weken weg , kom 5 dagen voor lely terug dus dan moet alles nog gebeuren ![]() |
|
|