![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
MRRC :D 180cc power
|
Rijden bij de meeting !!
Kan iemand mij misschien informatie geven over wanneer/wie/wat er mag rijden ??
Want zie er niet echt wat over !!! Want wil wel komen mja als ik er niet kan rijden is het voor mij weinig aan met me 180....... Alsvast bedankt !! |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#14 (permalink) |
|
Premium 0wnatsj
|
ach wat een onzin...
het maakt toch niet zoveel uit of het nouw om een scootermeeting of motorscootermeeting gaat? gewoon komen! zolang je motorscooter voldoet aan de eisen van het sprintreglement dan kan er vast wel iets geregeld worden, mss nog in een klasse en anders mss wel dat jullie tegen elkaar efftjes mogen sprinten en mss zijn er ook nog wel andere 180'ers daar.... __________________ |
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Premium 0wnatsj
|
Quote:
zolang alles goed gedaan word is er geen probleem lijkt mij... __________________ |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
MRRC :D 180cc power
|
Motorrunner hele stront getrokken is niet helemaal waar !!!
Cow and chicken runner loopt niet zoveel uit hoor en die heeft 21pk hij liep ongeveer 1 meter uit op dik 350 meter !!!! En dan zit er standaart een 20mm op dat kan natuurlijk veel groter mja moet nog gedaan worden |Mja zorg wel dat die eind juli klaar is ![]() ![]() |
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
Super Moderator
|
Quote:
http://www.scootertuning.net/lelystad_sprints.php |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
het is toch nog geen 30/31 juli?
het zal best allemaal wel gefixed worden hoor. Helaas heeft tegenwoordig echt niemand meer geduld met iets. Alle inschrijvingen gaan eerst in de lijsten (wat belangrijker is) en dan pas @ website. Als je daarbij ook st.net had gelezen had je geweten dat iedereen begin volgende week mail krijgt ook. ivm de 180rs, wordt overlegd welke klasse.. __________________ |
|
|