Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General > Meetings en Sprints > Scootertuning.net Lelystad meeting

Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it..

Forum Sponsors
Hier adverteren?

LinkBack Thread Tools
Old 31-07-2005, 14:30   #1 (permalink)
Leet

R08813's Avatar

Send a message via MSN to R08813 Send a message via Skype™ to R08813
Exclamation ScooterWeekend Lelystad 2005 Aftertalk!

De dag begon vroeg, 3 uur opgestaan en om half 5 vertrokken bij EPC Sittard.
Na 1.5 uur in de file te hebben gestaan bij de ingang van het terrein zijn we eindelijk aangekomen om half 10.

Eenmaal daar gekomen alles een beetje opbouwen: Tenten, geluid, scoots uitpakken etc.

Daarna 2 gezellige dagen gehad en veel bekenden gezien en kunnen meeten.
Verder was het echt toppie! En kom ik volgend jaar zeker weer .

Wat vonden jullie?

Old 31-07-2005, 14:35   #2 (permalink)
Searching hp's

Matthew.'s Avatar

Na de regen in de ochtend verliep het prima vond ik waardoor het later iets warmer werd Maarjaa ik zelf heb niet gesprint aangezien die rij TE lang was om te w8te ik zou vandaag gaan sprinten maar helaas het regende dat trek ik niet om te gaan rijden k heb wel veel tegenslagen gehad jammer genoeg.!!

Old 31-07-2005, 14:37   #3 (permalink)
Leet

R08813's Avatar

Het weer was idd, erg wat tegenzat.
Helaas genoeg was dat natuurlijk niet te bestellen .

Verder had ik wel verwacht dat de "plaats" groter zou zijn voor : Tentjes, auto's, scooters e.d

Old 31-07-2005, 14:40   #4 (permalink)
:: | SSR NRG | ::

Joene.'s Avatar

Was een tof 'weekend'!

zaterdag om 7u al voor het hek, toen het 8u eindelijk openging plekje gezocht, tenten en partytenten opgezet en toen werd het ineens droog .

Minibike die we mee hadden trok veel bekijks, was leuk om te zien/horen. Verder vond ik, zoals iedereen het weer van vandaag heel erg jammer, maar vlak voordat we weggingen hoorde ik dat het programma zou worden hervat ookal regende het nog..

Wel jammer was dat mensen die toch weggingen, schijt hadden aan het rijverboden ff paar keer heen en weer knalden om vervolgens naar huis te gaan, maar die mensen zitten er altijd tussen..

Ondergrond waar wij zaten was wel zeer haring-on-vriendelijk, maar daar kan ik niemand van de organisatie op aankijken. Ze hebben gewoon een goed tof weekend gefixt!

Kortom, geslaagd weekend !

Old 31-07-2005, 14:40   #5 (permalink)
Nu ook een GC slet..

Jaspah's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
het was gewoon een super vet weekend

best veel gesprint, ik ben nog niet geklopt dus gaat de goede kant op. De nieuwe kleurtjes vielen blijkbaar in de smaak ik heb alleenmaar positieve reacties erop gehad.

Btw tijdens 1 sprint liep mijn krukas moer eraf (gaf nogal een t*ring herrie ) en ik hoorde alweer allemaal geruchter dat mijn evo kapot was en bla bla bla dus bij deze : nix aan het handje !

jammer dat er weer VEELS te veel mensen schijt hadden aan de regels en gewoon met de scooters overal aan het knallen waren en dik asociaal bezig waren... maar dat soort figuren blijven helaas gewoon altijd komen he.

al met al (desondanks het weer van zondag) gewoon een supervette dag ! crew : bedankt

Old 31-07-2005, 14:41   #6 (permalink)
Banned

geen zotte camino gezien?
edel is offline  
Old 31-07-2005, 14:45   #7 (permalink)
Searching hp's

Matthew.'s Avatar

wel een afgebrande beta

Old 31-07-2005, 14:47   #8 (permalink)
Robin:L

RobinL's Avatar

Send a message via MSN to RobinL
vertel vertel

RobinL is offline  
Old 31-07-2005, 14:47   #9 (permalink)
Leet

R08813's Avatar

Quote:
Originally Posted by X.S.T.D
wel een afgebrande beta
Van die duitsers of niet? Die was toch niet afgebrand op 't terein of weet je daar niets vanaf?

Old 31-07-2005, 14:48   #10 (permalink)
Searching hp's

Matthew.'s Avatar

Ik weet er niks van af maar die stond daar tussen de anderen scooters maar hij reed nog wel dacht ik ding was echt helemaal verbrand

Old 31-07-2005, 14:50   #11 (permalink)
Rox

miesjah's Avatar

Send a message via MSN to miesjah
het was idd een zeer geslaagd weekend alleen ook een beetje zonde dat het vandaag zo nodig moest gaan regenen. gister avond was ook onstettend gezellig alleen het viel me op dat ik 1 van de weinige meiden was maar het was wel melig...
miesjah is offline  
Old 31-07-2005, 14:51   #12 (permalink)
Registered User

zaterdag: was perfecte dag. wel jammer dat er geen trainingen waren.

zaterdagnacht: lek luchtbed :@

zondag: regende het niet zo zuinig, niets te doen op het terein. alle spullen bij elkaar geraapt, uitgevrongen en vertrokken richting het zuiden.

maarja, volgend jaar beter
appieteam is offline  
Old 31-07-2005, 14:58   #13 (permalink)
Registered User

Daniel@NRG's Avatar

Send a message via MSN to Daniel@NRG
Zaterdag was echt top, goed weer, veel lol gehad Vandaag was het gewoon kutweer :/

Old 31-07-2005, 15:00   #14 (permalink)
Renault 5 0wner

Andatura's Avatar

Send a message via AIM to Andatura
Quote:
Ik weet er niks van af maar die stond daar tussen de anderen scooters maar hij reed nog wel dacht ik ding was echt helemaal verbrand
Hadden ze zo uitgeladen.. Zal wel humor zijn ofzo

Old 31-07-2005, 15:01   #15 (permalink)
Registered User

radeon's Avatar

k vond de keuring echt klote geregeld, na 4 uur in de rij te staan kregen we ineens te horen dat we die dag niet meer mochten rijden. vanmorgen/vanmiddag was het helaas kutweer, waardoor we ook niet konden rijden. K heb wel een paar sprintjes getrokken buiten het terrein
Ook nog op de testbank geweest en 16 pk gescoord
en s'avonds ons lam lopen zuipen(maat van me kon om 11 uur al niet meer lopen hahaha)

Al met al was het wel tof, alleen kut dat ik niet heb kunnen rijden op het circuit.
radeon is offline  
Old 31-07-2005, 15:02   #16 (permalink)
Registered User

Goeiegoeie's Avatar

Quote:
die scooter stond in een schuur met 10 andere scooter geloof ik en die schuur is een keer in de fik gestoken begreep ik en hij had hem voor de lol mee genomen maar het is zoiezo niet op het terrein zelf gebeurt !!

scooter was trouwens van iemand uit assen onze maten @ lelystad niet iemand uit duitsland
Goeiegoeie is offline  
Old 31-07-2005, 15:06   #17 (permalink)
Remma & Denna

Vissa's Avatar

Send a message via AIM to Vissa
Slechte meeting achter de rug , echt jammer had er veel meer van verwacht

We zijn rond half 7 vertrokke en kwamen 9 uur aan

Daar hebben we 2 uurtjes moeten wachten totdat we binnen waren.
Het terrein was vol dus moesten we op een gras veld waar de auto's eigenlijk geparkeerd zouden worden

Het weer zat echt tegen , het was 1 drasige kutbende.

Toen het droog werd gingen we met ze alle naar de keuring.
Eenmaal daar aangekomen stond er een rij van hier naar tokyo! , sorry maar dat vond ik echt niet gezond

We stonden daar rond half 3 en rond kwart voor 4 waren we 1 meter opgeschoven

Dus maar besloten niet te gaan sprinten , voordat we aan de beurt waren was het al bijna 6 uur

Savonds wel een gezellig nacht gehad @ scootparts tent , dat was top!

De volgende ochtend regende het niet normaal hard , dus gelijk besloten in te pakken en weg te gaan

Als het weer nou mee zat en de rij niet zo groot was @ keuring had et wel een top meeting geweest
Vissa is offline  
Old 31-07-2005, 15:06   #18 (permalink)
Registered User

ricksplace's Avatar

Send a message via MSN to ricksplace
leuke dagen gehad alleen een beetje klote georganiseerd met warm rijden. En dat je gaskabel doorgeknipt werd als je een klein stukje ging testen was een naai streek. Oja en wie was die gozer die de stekker er 2 keer uittrok van de party tent s avonds.

Old 31-07-2005, 15:08   #19 (permalink)
Registered User

radeon's Avatar

oja de personen die eieren de partytent in gooiden mogen de k *nker krijgen
radeon is offline  
Old 31-07-2005, 15:09   #20 (permalink)
:+

ErwinZ's Avatar

Send a message via AIM to ErwinZ
Ik moest op de grond slapen omdat er geen dop meer in mijn luchtbed zat

Verder vond ik het erg jammer van die paar lui die tóch gingen rijden en wheeliën enzo...
Maar toch een erg tof weekend op het weer van vandaag na dan

ErwinZ is offline  
Old 31-07-2005, 15:09   #21 (permalink)
Fiat Grande punto

SSR Erwin.'s Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Quote:
Originally Posted by ricksplace
leuke dagen gehad alleen een beetje klote georganiseerd met warm rijden. En dat je gaskabel doorgeknipt werd als je een klein stukje ging testen was een naai streek. Oja en wie was die gozer die de stekker er 2 keer uittrok van de party tent s avonds.
Uuuhmm er is van te voren gezegd dat er niet gereden enzo mocht worden, luister dan gewoon, ik vond het een goede oplossing.

SSR Erwin. is offline  
Old 31-07-2005, 15:12   #22 (permalink)
Nu ook een GC slet..

Jaspah's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
de rij voor de sprint keuring vind ik idd best een puntje waar met de volgende keer (eventueel) wat meer rekening mee gehouden mag worden.... sommige mensen hebben serieus 3 uur in de rij gestaan de ''keur-meester'' of hoe je hem ook moet noemen schoot werkelijk alles behalve op.

Old 31-07-2005, 15:14   #23 (permalink)
Registered User

Kaze's Avatar

pas zaterdagavond aangekomen
deze ochtend gewekt door regen-gekletter op het dak
ai ai

na het aanhoren van allerhande problemen omtrent circuit-eigenaars dan toch besloten huiswaarts te keren

@ ST.Net crew : mooi event.. jammer van de tegenslagen
Kaze is offline  
Old 31-07-2005, 15:16   #24 (permalink)
Flakkee Racing Team

Mizzle.'s Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Ben net terug..

Vond het ondanks het klote weer toch wel gezellig met de Gaste..

Zo meteen een een hoop foto's: (eerst douche etc)

Old 31-07-2005, 15:16   #25 (permalink)
Fiat Grande punto

SSR Erwin.'s Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Quote:
Originally Posted by JasperdB
de rij voor de sprint keuring vind ik idd best een puntje waar met de volgende keer (eventueel) wat meer rekening mee gehouden mag worden.... sommige mensen hebben serieus 3 uur in de rij gestaan de ''keur-meester'' of hoe je hem ook moet noemen schoot werkelijk alles behalve op.
Jou scooter zag er echt uit erg netjes gespoten.

Ik heb ondanks dat ik geen scooter bij had het toch echt super naar mijn zin gehad. Jammer van die regen van vandaag. Maarja volgende keer maar beter.

SSR Erwin. is offline  
Old 31-07-2005, 15:16   #26 (permalink)
Crash Test Dummy

Timmetje103's Avatar

Hallo Erwin punt

Toch ook maar wat vroeger naar huis gegaan?

Tja leuk dagje gisteren.
Was gezellig veel mensen gemeet en gebuurt.

De rij bij de keuring leek niet korter te worden:S

Heel goed geregeld allemaal echt waar, gaskabels doorknippen heeft wel wat bereikt iig want er reden niet zo veel mensen meer over het terrein gelukkig!!!!

Alleen jammer van het weer van vandaag, aangezien het toch niet op zal gaan houden met regenen en sprinten zat er zowiezo ook niet meer in zijn we maar naar huis gegaan.

Tja en met eieren gooien is nog steeds zielig en aan ander mands vriendin komen ook!

Verder wast echt mooi!

Volgend jaar gewoon nog een keer alleen dan met nog mooier weer!

En Harm-Jan heeft weer de tijd van zn leven gehad met z'n S.I.P. stickers en doek om zn nek!

Laurens vind trampolines leuk Volgende keer alleen het beeldscherm van de bioscoop niet meer gebruiken als trampoline

Oooi Tim

Jay-rune is een Biatch! ;)
Timmetje103 is offline  
Old 31-07-2005, 15:17   #27 (permalink)
2 Fast Dragster

-Cris-'s Avatar

Send a message via MSN to -Cris-
Idd ik heb er vanaf kwart VOOR 1 tot dik kwart voor 5 gestaan..... . En je moest alles borgen in de super special er werd nieteens naar gekeken .... Beetje vaag allemaal.... Na de keuring nog ffies ergens staan praten en toen wou ik gaan rijden en ik kon de baan nie meer op Kortom : weekendje lely....0 meter gereden
-Cris- is offline  
Old 31-07-2005, 15:18   #28 (permalink)
Fiat Grande punto

SSR Erwin.'s Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Erwin Punt ja .

Er ging ook een ford sierra lopen burnen op het terrein, toen kwamen er gelijk 5 crewmembers aan om hem het terrein af te zetten. Dat vond ik allemaal wel netjes enzo.

SSR Erwin. is offline