![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aka. Bart.
|
Post hier al je fotos van het weekend!
Ben zelf niet geweest( morgen ook niet) ben dus maar al te nieuwsgierig! ![]() Post hier je fotos. Oftopic lullen doen jullie maar in het lely leuter - topic ![]() bvd, Bart ![]() |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Registered User
|
Een klein verslagje van wat ik met m'n camera heb gevangen op zaterdag:
Het begon allemaal erg nat op de baan: ![]() De stemming van mol is hier ook op af te lezen ![]() Toen even naar de helmondse camping afgereist ![]() Alwaar Knapuh ook te vinden was, onder het genot van de nodige power En tijdens het sprinten, onder het genot van een mooie paraplu ![]() In de avond kon het echte feest beginnen, dus waren we even afgereist naar de helmondse kantine, alwaar menig bekend figuur op het feestgedruis was afgekomen. ![]() ![]() ![]() ![]() Bamischijf ![]() Dopsleutel ![]() ![]() ![]() En na alle drank die er genuttigd was, gaan er al snel gekke dingen gebeuren. Zoals het oud-hollands-plaatsnaambord-koppen: ![]() En dat kan best hard aankomen, zeker als het bord nog eens door 2 man wordt vastgehouden ![]() En dat geeft niet alleen deuken in het bord ![]() maar ook ![]() Akronout ![]() __________________ |
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Registered User
|
Lange klote rij, waar we 2 uur in hebben gestaan
![]() ![]() me broem: ![]() partiën in de partytent: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() filmpjes van dat lelijke striptease wijf die je moet afspelen in quicktime :x http://radeon.quicknep.nl/Fotos%20br...y/Video009.3gp http://radeon.quicknep.nl/Fotos%20br...y/Video008.3gp |
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Flakkee Racing Team
|
Hoe is mijn weekend verlopen
Foto's made by Mizzle Het begon vrijdag avond al bij Erwin die mij van het station afhaalde, eenmaal thuisgekomen gelijk het forum checke uiteraard: ![]() Uiteraard mochten de pepermuntballen niet ontbreke ![]() ![]() 's Ochtends gingen we om 5 uur Richting Jeroen en Erwin (Rossi nr1) De volgelade Micra van Erwin met mij als Co-piloot: ![]() Erwin wou ontbijte in de auto, dus zo gezegd zo gedaan ![]() Hij knapte er spontaan van op ![]() ![]() Al snel werd de eerste pitstop gemaakt: ![]() ![]() We waren om 7 uur bij de ingang en konden om 8 uur het terrein op De (party)tenten gelijk opgezet en na een paar minuten stond het er zo bij ![]() ![]() De rest van de foto's spreken voorzich: Erwin (rossi nr 1) ze Piaggio Minibike: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() rest komt zo... (deel 1) __________________ Last edited by Mizzle.; 31-07-2005 at 17:10. |
|
|