![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
HJ-TUNING CREW
|
Slapen?
Eyz ik heb een vraagje,
Ik slaap in mijn bus, en daar bewaar ik ook al m'n spullen in. Mag deze dan op het kampeer terrein blijven staan? Ik denk dat meer mensen met deze vraag zitten. __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) | |
|
IR-customer
|
Quote:
ja dit staat ook op www.scootertuning.net . __________________ |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
HJ-TUNING CREW
|
Quote:
![]() Dus dan heb ik wel genoeg plek om m'n spulletjes neer te zetten. En dat maakt niet uit met zoiets moet je gewoon rekening houden dat je dan niet van het terrein af komt voor de meeting afgelopen is. __________________ |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
GC Member
|
Quote:
waarom zou je gereedschap meenemen? zorg gewoon dat je brommer in orde is als je wil sprinten..... voor die 2 a 3 keer 150meter zal je echt geen gereedschap nodig hebben. __________________ |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
was Freezer
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
EPC
|
Quote:
ik hoop toch vaker te sprinten als 2 of 3 keer ! iedereen eigenlijk denk ik. maar ik had nog een vraag, ik kom met auto en aanhanger, dus mijn gereedschap ligt in de auto(koffer) want aanhanger is vol met scoots, mag dan alleen mijn aanhanger blijven staan ? en wat voor de mensen die in hun auto slapen ? kunnen die gewoon vrij naar de parkeerplaats lopen ? of is dat een prob? of mag de auto dan wle blijven staat? __________________ |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Imhotep!
|
Quote:
Je krijgt zo'n welbekend evenementen polsbandje om, zolang je dat hebt kan je gewoon naar binnen en buiten, let wel dat de poort ergens na afloop van de party dicht gaat tot de volgende ochtend. __________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
SBO Crew
|
Heel simpel, we hebben met 3000 man weinig ruimte op kampeer terrein. Alle ruimte die te besparen is heb je zelf profijt van. Zet daarom auto's, aanhangers, busjes, etc die NIET nodig zijn om te SLAPEN cq. voor je spullen graag van het terrein AF.
Als je bv alleen je scoot, een tent, slaapzooi, en paar steeksleutels bij hebt, zet dan graag je auto buiten het terrein. Des te meer mensen kunnen op de campeer plek, en des te meer ruimte blijft er over voor bbq's, kringen met stoelen, etc. (Dus geen kampvuur: Open vuur is verboden). Stel dat je met 4 personen komt, waarvan alle 4 een busje hebben, gooi dan zo veel mogelijk in 1 of 2 busjes, en zet de andere buiten. Wat niet super nodig is, gewoon achterwege laten. Kom je bv met een caravan en een auto, gooi dan je spullen in de caravan en zet een (lege) auto op de parking buiten het terrein. Kortom, probeer alle ruimte die je zelf niet nodig hebt vrij te laten voor anderen, daar heeft iedereen profijt van. ![]() __________________ |
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
HJ-TUNING CREW
|
Quote:
Slome je weet wat ik allemaal mee neem. En dat ik in m'n busje slaap, en dat da ook nodig is. Ik zie je van de week nog wel denk ik ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
EPC
|
Quote:
dus als je auto tevens je slaap plek (misschien zelfs voor 2 man ) dan mag deze dus@ camp terein staan ? vraaf 2 ![]() zoals ik begrijp is parkeer terein dus buiten de poort? __________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) | |
|
TTE Mooierd #221
|
Quote:
idd parkeer terrein is buiten hek, aan rechter kant van ingang .En dan mag idd busje mee als dat je slaap plekkie is ![]() __________________ |
|
|
|