![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
ST.net Sprints @ Lelystad
* Zaterdagnamiddag zal er vrij gesprint kunnen worden van 13u30 - 18u00 zonder tijdsmetingsysteem, maar wel met startsysteem uiteraard. Tijd genoeg voor iedereen om meer dan 4 of 5 keer te rijden, te sleutelen enzo..
* Zondagmiddag zal de competitie gereden worden. Aangezien het nu bijna zeker is dat er nog min. één (of zelfs nog twee extra) andere wedstrijd georganiseerd zal worden in NL kunnen we de naam competitie gaan waarmaken. Welke dit zijn wordt meteen bekend gemaakt als de vergunning rond zijn. Hoe zal zaterdag verlopen? * Opstellen in groepen van 20 of 26 personen bij de toegang van het circuit * Circuit naar rechts oprijden rondom het circuit (is voldoende om 'warm te rijden') * Opstellen per twee voor de start * Sprinten * Over de finish weer het circuit rond en achteraan aansluiten in de wachtrij * Na 2 sprints wisselen van groep Hoe zal de competitie op zondag verlopen? * Bij de inschrijving krijg je een sticker met vier vakjes. Deze moet vooraan op de scooter of brommer geplakt worden. * Net als op zaterdag opstellen in groepen van 20 of 26 personen bij de toegang van het circuit * Circuit naar rechts oprijden rondom het circuit * Opstellen per twee voor de start * Op de sticker wordt per sprint een vakje afgekruisd. Je hebt dus vier kansen om een snelle tijd neer te zetten. Zijn alle vakjes vol dan kan je niet meer rijden op zondag om andere mensen ook de kans te geven 4x te rijden. * Na 2 sprints wordt er ook weer gewisseld van groep, dus je kan met twee groepen meesprinten. Aan het eind van de dag worden lijsten gemaakt per klasse met de snelste tijd van elke rijder, waarna de finale gereden kan worden. Deelname is gratis en op voorhand inschrijven kan hier als je zeker weet dat je komt !! http://www.scootertuning.net/lelystad_sprints.php Je kan ook de dag zelf nog inschrijven Voor alle reglement en info over de sprints zelf (+klasses) http://www.scootertuning.net/sprints.php __________________ Last edited by Razma; 10-01-2005 at 14:05. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#5 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
ZmokerZ: er zullen losse infobladen te krijgen zijn bij de inschrijving en in het programmaboekje zal het ook staan
@ Arno: je rijdt wanneer je zelf wil en tegen wie je wil (kan ook een andere klasse zijn). De computer zoekt het zelf allemaal uit ![]() Dus géén startopstellingen zoals jubbega of genemuiden, maar gewoon aansluiten in de groep en kijken tegen wie je wil. Wél zorgen dat je alle vier de sprints (als je ze alle vier wil rijden) voor het einde hebt gedaan uiteraard. __________________ |
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
bij lekkende koelvloeistof is de baan erg moeilijk droog te krijgen weer, bij water niet...
Stel dat je net zoals bij speelmansplaten iemand had een koppakking eruit klapt, kan je min. een uur niet rijden. Water is zo opgedroogd met wat zand erover. __________________ |
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Was Pd-tuning
|
Heey hallo gasten (niet gaan ouwehoeren aub) maar ik heb een puch maxi. kan ik dan ook sprinten op lelystad? dus of en ook een automatenklasse is? ik kom iig wel maar weet nog niet of ik mee sprint omdat ik niet weet of er een automaten klasse is.
mzzls |
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
er is een automatenklasse voor de competitie op zondag: http://www.scootertuning.net/sprints_reglement5.php
voor zaterdag kan iedereen vrij sprinten als je scooter/brommer/whatever veiligheidstechnisch maar in orde is (balhoofd, werkende remmen, geen uitstekende delen, etc) en je een helm en de bedekkende kleding bij hebt __________________ |
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
Stuk gemaakt!
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
diskwalificatie uiteraard.. je doet iets wat je niet mag en toch duidelijk gezegd is. Gewoon geen truukjes uithalen, maar zorgen dat je scooter volgens reglement is heb je geen enkel kans om ook maar een probleem te hebben wat het voor iedereen leefbaar maakt !! __________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
reglementen worden niet opgesteld om lullig te doen (wat sommigen maar steeds blijven denken), maar om voor iedereen op een goede een eerlijke wijze zo'n dag (of evenement) te laten verlopen. En de enige manier om voor iedereen een superdag te organiseren is dat iedereen dan ook aan die (paar) regels voldoet...
(algemeen bedoeld uiteraard) __________________ |
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Was Pd-tuning
|
IIg bedankt voor de info gasten!, ik zal er zeker zijn met puch maxi,zip sp en misschien een quartz.
mijn puch is al naar de regelementen van jubbega, maar ik wilde graag weten of er dat weekend ook een automaten klasse is , en die is er !!! helemaal top gasten mazzels pepijn. |
|
|