![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
technische keuring voor lely
om alle onduidelijkheid voor de keuringen weg te nemem wil ik jullie er nog maar eens een keer op wijzen en niet hetzelfde probleem te krijgen als in lint.
voor de scooter 50/70cc geldt dit 1.6 Elke scooter moet voorzien van minimaal een voorkap en achterkap(pen). 1.7 Het motorblok moet van het originele gehomologeerde model zijn (koeling is vrij). 1.8 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis en zithoogte niet veranderen ten opzichte van het originele gehomologeerde model. dus dit betekent dat je dus geen ophoogblokjes mag gebruiken er minimaal een voor en een achterkap aanwezig moet zijn en er dus het blok onder moet moet hangen wat er dus orgineel bij die scooter hoort. zijn deze dingen niet het geval of voldoe je niet aan andere punten in het scooter 50/70cc reglement dan wordt je geplaats in de special of je rijdt NIET. waneer je in de special komt moet je dus BORGEN en dat is verplicht. ik hoop dat iedereen hier rekening mee houd want ik ga op lelystad geen discussies meer voeren net zo als in lint het staat duidelijk in het reglement al de hele tijd maargoed voor sommige mensen blijft zoiets schijnbaar moeilijk. dus heren en dames ofcourse LET OP __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
dit staat er in de special over borgen
1.5 Borging van remklauwen en brackets (bijv. oversized), olievuldoppen van het carter en wielbouten verplicht. en dan nog iets waar ik nog steeds niet snap dat mensen zonder willen gaan rijden. Artikel 4 - Kleding & Helm 4.1 Stevige kledij die het volledige lichaam bedekken is verplicht. 4.2 Handschoenen en stevige schoenen verplicht 4.3 Het dragen van een deugdelijke helm is tijdens het rijden verplicht. De helm mag geen breuken of barsten vertonen en moet dus in goede staat verkeren. Bij een integraalhelm mag het vizier niet zodanig bekrast zijn dat het zicht wordt beïnvloed. dus handschoenen die het liefst van leer zijn en dus geen stoffe wanten of ovenhandschoenen.geen t-shirts dus maar kleding met lange mouwen en het en stevig materiaal.gewoon deugdelijke kleding en helm is verplicht ook de handschoenen dus. __________________ |
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
was Freezer
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
en als die ook fungeerd als wielbout zul je die dus moeten borgen __________________ |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
1.8 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis en zithoogte niet veranderen ten opzichte van het originele gehomologeerde model. . __________________ |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
dus een langere veer mag mits die niet de zithoogte verandered ten opzichte van het orginele model. __________________ |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
6,29s @ 150m
|
Dan vallen er veel in de special.. als ik het dus goed begrijp mag je niks anders als orginele veer of die andere moet zelfde lengte zijn. En je mag niet een kleine velg of de voorvork al verlagen omdat dat al de zithoogte mischien enkele cm verlaagd
__________________ |
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
![]() de opzet van drie klasse is dat je dus een standaard klasse krijgt 50/70cc scooters die er ook standaard uit gaan zien en een special klasse voor de mensen die dus zonder kappen en verlengd willen rijden. want ander moet je dus net als op jubbiga in de hoogste klasse en moet je dus bv tegen machines als die van van schie blazen beetje verloren strijd lijkt mij __________________ Last edited by Kenny; 14-07-2005 at 13:36. |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | |
|
-BMW-
|
Quote:
En er word echt niet gezeurd over een veer die 1 cm langer is dan std. Het gaat erom of de scooter in eerste instantie STD oogt. Kleine velgjes , superlange achter veer of onwijs kort , verlaagde vork... dat oogt niet als een std scooter. |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) | |
|
6,29s @ 150m
|
Quote:
Dan is het duidelijk was gewoon een vraag. Niet dat ik dalijk voor verassingen kom te staan bij de keuring __________________ |
|
|
|