![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#7 (permalink) |
|
Insane J-SLfreestyle
|
Angezien ik en Thomas mee gaan doen aan de Stuntcompetitie, is het voor mij niet helemaal duidelijk of wij ook kaarten kunnen kopen nu ? Of moeten we dat daar pas doen ?
En kunnen thomas en ik allebij individueel meedoen aan de Stunt wedstrijd met 1 toegangskaart ? of hebben we dan allebij onze eigen toegangskaart nodig, en kunnen we dan allebij 2 mensen gratis mee naar binnen nemen ? __________________ |
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Sonic Power
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Stuk gemaakt!
|
Yep die moeten een kaartje kopen. Als je naar de autorai gaat om een uurtje auto's te kijken betaal je hetzelfde als dat je er de hele dag loopt. Vorige keer was dat ook zo op Lely en ik denk deze keer weer omdat het drukken van dagkaarten en weekendkaarten e.d. veel meer werk en kosten met zich meebrengt.
Ik denk dat Razma dit nog wel bevestigd of aanpast oid, zo denk ik iig dat het gaat. __________________ |
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
@ CiRox: yup
@ Slider Z'meer: toegangskaart = toegangskaart, dus uiteraard mag je dan mee sprinten. Of je deelneemt bij het sprinten of niet.. dat is pas als je binnen bent, dus onafhankelijk van de toeganskaar ![]() @ Mol, thnx.. klopt volledig ![]() __________________ |
|
|