![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Scootertuning.net Lelystad meeting ScooterWeekend 2005, don't miss it.. |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Wijzigingen inschrijving ...
aangezien er nu een hoop pm's komen van mensen die of verwijderd willen worden en/of andere scooter hebben etc een apart topic.
Ben je ingeschreven en sta je in de lijsten op de site (sprints, customshow whatever) en je moet wat gewijzigd hebben, meld het dan hier. Je naam, waar (sprints/custom show), wat er gewijzigd moet worden en indien ander plaatje dan eentje posten op 110x81 pixels. Dus verder wil ik hier geen reacties waarom iemand bijv uitschrijft of wat veranderd etc, gewoon enkel posts die betrekking hebben op de wijzigingen zelf. Ook dus niet van.. ik heb ingeschreven, maar ik sta er nog niet bij __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#28 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#29 (permalink) | |
|
Super Moderator
|
Quote:
Houd je aub dan gewoon aan de regels, anders wordt het een onoverzichtelijke boel en dat is niet de bedoeling van dit topic. thnx ![]() |
|
|
|
|
|
#30 (permalink) | |
|
RsB Tuning
|
Quote:
Je vroeg toch naar de pagina waar ik op stond ![]() En het topic gaat over wijzigingen m.b.t. inschrijvingen. Er staat nergens dat je hierbij een pagina moet hebben. Vandaar mijn reply ![]() No offence hoor, maar het is/was me niet volledig duidelijk ![]() Edit : nu lees ik dat het alleen bedoelt is voor mensen op de site |