![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Gilera Runner 2001 en Piaggo NRG Xtreme 1999
Na een prachtige scooter periode maar ondertussen al autorijbewijs en bijna me motorrijbewijs hebben deze twee beestjes al een tijdje stil gestaan. Ze moeten plaats gaan maken voor een 4takt beest met 1000cctjes
.Misschien kan iemand een van deze twee gebruiken als begin voor een projectje of als opknapper en doorverkoper. Gilera runner: Kijker wil er nog even over nadenken - kom op jongens 250euro is toch geen hoofdprijs is volgens mij van 2001 heeft nu 2 jaar stil gestaan en heeft 11.216 km op de teller. Er zit een Leovinci ZX onder maar die heeft zijn beste tijd gehad. Dit geld ook voor de achterband. Er zit geen benzine in dus heb hem niet geprobeerd te starten maar het is zeer aan te raden om de carburateur en luchtfilter even schoon te maken. Slotje van buddyseat ben ik toendertijd kwijt geraakt toen we de kappen hadden gespoten. Kappen zijn een beetje faal geworden en volgens mij moet het achterlicht glaasje vervangen worden. al met al er zit nog zeker wat tijd in maar daar is de prijs ook naar. vanaf 250 euro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Piaggio NRG Xtreme: (Verkocht voor 150 eurootjes ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Liefst bellers want die zijn in de regel sneller. 06-11 13 19 19 e-mail: dlnunes@student.avans.nl Ik woon in Helmond dat ligt bij Eindhoven
Evo 70 twins tuned - carters tuned - Yasuni C21 - Mikuni 24mm vlak - Athena pen 12 - Evo vario - Dealta clutch - pia 128mm poulie - HPI 2003 binnenrotor - 13/44 malossi vertanding - Malossi VL14 Last edited by QuickSilveR85; 05-10-2008 at 19:41. Reason: fotos toevoegen |
|
|
| Sponsored Links |
| Thread Tools | |
|
|