![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
2F4R Zip sbo #44
|
Project stop zip
Hier vast een klein deel van de onderdelen van me zip, het word verkocht omdat ik genoeg heb van piaggio
![]() - Alleen serieus reageren - Gelijk geld - Meenemen naar sbo's kan - opsturen kan, ophalen mag ook Allereerst de 86,4cc bigbore roost pijp, rechte model altijd goed onderhouden en verder compleet 220,- VERKOCHT ![]() ![]() ![]() Dan me overangeset, overcompleet geen mankementen oid - Overange poulies (beide helfden malossi) - Malossi vario mhr team 2000 - Mhr halfpoulie - Stage6 halfpoulie - 2 x v-snaar - 2 x setjes rollen - 3 x drukveren (hebo rood, mhr blauw, mhr paars) - Deltaclutch - Metrakit wingbel 290,- of scherp bod! ![]() ![]() Ten slotte inlaatsetje, vl13 + viton spruitstukje door karsemeijer getuned 80,- ![]() ![]() ![]() Binnenkort word de rest van de zip te koop gezet Nick
Ik neuk bijna elke dag. maandag bijna, dinsdag bijna......... Last edited by superbabytjee; 07-09-2008 at 21:48. |
|
|
| Sponsored Links |
| Thread Tools | |
|
|