Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > Vraag & Aanbod > Piaggio Marktplaats

Forum Sponsors
Hier adverteren?

LinkBack Thread Tools
Old 06-10-2008, 23:13   #1 (permalink)
TFTF sprint zip

koen opbroek's Avatar

iTrader: (0)
race/sprint onderdelen!

Hierbij bied ik mijn race/sprint onderdelen aan. De onderdelen zijn 1 sprint seizoen oud (sommige jonger) en altijd goed onderhouden! De prijzen zijn exclusief verzendkosten! Bij aankoop van meerdere producten krijg je korting.

AIM mychron light temp/toeren teller, met een ac temp voeler. Is helemaal in orde en werkt perfect alleen een klein krasje rechts in het scherm, deze is van bovenaf niet eens te zien. Vraagprijs: 160 euro

JS uitlaat 70 cc. De uitlaat heeft een kleine deuk in het midden van de uitlaat, dit was al zo toen ik hem nieuw van joel kocht. De deuk heeft geen invloed op de prestatie van de uitlaat! Dit kun je navragen bij joel zelf! Vraagprijs 150 euro

Malossi binnenrotor ontsteking met eprom. Deze ontsteking is helemaal compleet! en heeft maar heel weinig gedraaid, ziet er ook nog erg goed uit! vraagprijs: 220 euro

Carburateur Keihin PWK 28 mm. Deze is ook in prima staat! En je krijgt er 2 sproeier setjes bij samen lopend van sproeier 122 t/m sproeier 178 deze hebben samen een waarde van 22 euro! Ook krijg je er een kabel met knop van polini bij, deze om je choke mee te verlengen. Vraagprijs: 150 euro

Vario Multivar 2000 MHR Team. Is nog in goede staat en helemaal compleet. De maat van de rollen is 19 x 15,5 mm. je krijgt er 3 setjes rollen bij van 3,3 gr , 3,5 gr en 3,7 gr. Deze zijn wel al wat versleten. Vraagprijs: 30 euro

IR]http://i38.tinypic.com/2gv39k9.jpg[/ir]

Malossi afgedraaide halfpoulie. Deze heeft er pas 2 sprints ingezeten en ziet er nog erg goed uit dus. Vraagprijs 20 euro

Malossi overrange poulies. Goede poulies niet veel geleden. je krijgt er 2 drukveren bij, pasta om de poulies in te smeren, een extra koppelingsmoer en een bijna nieuwe V-snaar! vraagprijs: 125 euro

Koppeling Malossi MHR delta clutch. Gewoon een goede koppeling! vraagprijs: 35 euro

Koppelingshuis Malossi MHR wing bell. Vraagprijs: 20 euro

Krukas hebo racing. Deze krukas zat in mijn blok toen ik hem heb gekocht. Ik heb hem voorzichtig eruit gehaald. Ik ken de jongen waar ik het blok van heb gekocht en hem kennende zijn er geen gekke dingen mee gebeurd. Vraagprijs: bieden

Malossi E 13 luchtfilter. Passend op keihin 28 mm zonder kelk. Vraagprijs: 20 euro

Bosch waterpomp. Werkt prima en er zit en originele ophangbeugel bij. Vraagprijs: 35 euro

Malossi MHR team uitlaat flens en boutset. Is helemaal compleet! Op de foto ontbreken een paar ringetjes omdat ik dacht dat deze er niet bij hoorde, maar deze krijg je er natuurlijk bij! vraagprijs: 22,50 euro

Paddock stand. Deze is zelf gelast en professioneel gecoat. Werk verder prima en is super stevig! Vraagprijs: bieden

originele zip sp 98 vertanding. compleet, vraagprijs: bieden

originele achterveer zip sp 98. perfect voor standaard scooter klasse in de sbo sprints! vraagprijs: bieden

Wil je hierop reageren, PM of email deze user
Scooterforum.net is op geen enkele manier aansprakelijk voor mislukte transacties.
De vraag en aanbod FAQ
koen opbroek is offline  
Sponsored Links

Thread Tools

Posting Rules