![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
S6 Zippaaa
|
sprint zip sp !!!!
hallo
Ik verkoop mijn sprinter wegens aanschaf andere auto. Setup: Stage 6 racing 70cc ( moet een nieuwe C zuiger bij) Stage 6 V-force Stage 6 28mm pwk Stage 6 krukas Stage 6 cnc halfpoulie Stage 6 koppeling Stage 6 koppelingshuis Malossi spruitstuk Malossi vertanding RF:9 Malossi overrange Yasuni c21 HPI 2006 rotor met ngk bougiekabel Maar foto's zeggen meer dan 1000 woorden dus hier heb ik mijn project pagina die ik toen der tijd had gemaakt: Stage 6 Zip Sp Ik heb ook nog bijna AL me originele onderdelen erbij je kan em ook zo weer origineel maken. mijn blok is niet getuned ofzo dus originele cilinder kan er zo op. alleen heb je een nieuwe subframe nodig want me originele heb ik verlast want ik heb em verlengd. Hij is verzekerd en heeft een kenteken (niet dat ik daarmee reed) dus hij hoeft niet geschouwd of gekeurd te worden ofzo. 100% eerlijk Hoe hij er NU bij staat is op de 2e foto. Met de runner velg (die zat eronder omdat mijn slick lek was gegaan) dus ik heb me zip velg er ook gewoon bij en nog 2 of 3 runner velgen. Hij is redelijk snel voor een s6 cilinder. hoeveel pk zou ik niet weten. Ik heb wel vaker tegen speed's gereden, evo 1's, mk pro race 9 vd 10 keer was ik sneller en anders even snel. (wel op straat geen meetings) heb je interesse of vragen of iets dergelijks ? mail dan naar r.burger@live.nl |
|
|
| Sponsored Links |
| Thread Tools | |
|
|