![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Alex
|
Polyester aerox achterkap
Zeer lichte unieke aerox achterkap met polyester mono- en underseat.
Deze kap heb ik zelf gemaakt, ik wilde hem eigenlijk spuitklaar maken maar ik heb er echt geen tijd meer voor. Hij is al bijna glad, maar er zit nog wat schuur en plamuurwerk aan. De vorm zit er goed in er kan in principe dus niks meer fout gaan. Ik heb de lijnen van de kap gevolgd, de monoseat heeft een piramdevorm als ik het moet omschrijven en de underseat eindigt met een mooie lijn, gemaakt van een zip stuurkapje. Let op, ik doe hier geen mislukte achterkap weg, zoals ik wel vaker te koop zie staan op internet maar gewoon een mooie unieke kap met wat werk. Als de kap af was geweest had ik er minstens 150 euro voor gevraagd. Nu heb ik geen vaste prijs dus je kan bieden. Verzenden is mogelijk, kosten voor de koper ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (oude foto: ) ![]() Last edited by alex87; 25-08-2007 at 15:22. |
|
|
| Sponsored Links |
| Thread Tools | |
|
|