![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
DJ X
|
Ditech/Sr onderdelen VEEL voor weinig
Hallo,
Ik was vandaag mijn schuurtje aan het opruimen en ik heb nog veeeel te veel scooter onderdelen liggen waarmee ik niks meer kan. Graag wil ik alles in één grote koop wegdoen. Ik vraag daarom geen prijzen maar degene die het hoogste rieeele bod doet mag alles op komen halen. Wat zit er onderander tussen (dingen die ik nog weet). - ZGAN deltaclutch - hebo clutch - bak vol trekveren/drukveren/rollen - multivar - gekotterd/getuned gepolijst moriniblok - sebac achterveer - wit gecoat frame - paar wit gecoate velgen inc zgan michelin pilot banden - wit gecoate voorvork (aangepast zodat die te verlagen is) - aangepaste buddy - rally velg - originele sr onderdelen zoals luchtfilter, km teller, stuurkappen - v- snaren waaronder malossi - ditech injectors - enz enz Update: 2 x originele vertanding 1 x originele poulies Ik ben trouwens van alle onderdelen de eerste eigenaar en is dus eerlijk. Met deze koop kan je een leuk sr projectje beginnen denk ik. De onderdelen waar zgan bijstaat zijn ongeveer 5 meetings oud. Omdat ik nog maar zelden op dit forum kom heeft het weinig zin om in dit topic te reageren. Liever heb ik dat je een PM of een mailtje stuurt naar albert@amaudio.nl. De groeten Albert
| Sponsored Links |
| Thread Tools | |
|
|