![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Banned
|
[V] Mini Cooper of mini 1000, 1300
Hey Luitjes,
Ik ben dus opzoek naar een goede mini, liefst een cooper. Hij moet apk gekeurd zijn, maar hoeft motorisch niet racy te zijn (Dat komt vanzelf) Ik weet dat het een hele zoektocht is naar zo'n mini, maar ik probeer het toch maar even hier. Dus weet je iemand die m wegdoet of heb je er toevallig thuis, of bij de buurtjes een staan? Liefst British racing green zoals op het bovenstaande plaatje.. Of blauw ![]() Zoals jullie zien zoek ik dus het oude type mini, bouwjaar is niet erg van belang ... Ik hoop wat te horen.. Groeten, Dirk |
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Registered Abuser
|
Er staat er hier in de buurt 1 te koop. Het is die op de bovenste foto. Groen met chrome sierlijsten/bumpers etc. Volgens het blaadje wat aan het raam hangt is de vraagprijs 3500 Euro.
EDIT: Auto zier er zeer goed uit.
|
|
#3 (permalink) |
|
Registered User
|
ver weg voor je, maar Hofman heeft er altijd wel een stuk of 8/10 staan:
http://www.hofman.nl/ Zit hier in het dorp, 20km van Groningen.
|
|
#5 (permalink) |
|
Banned
|
hey,
Meer respons dan ik zou denken... bedankt daarvoor ![]() Dealers rekenen vaak woekerprijzen voor hun mini's, dat is wel jammer, ook de dealerbedrijven die jullie genoemd hebben. wanneer ik me echt geen uitkomst weet zal ik het gaan proberen bij de dealerbedrijven. Voor nu zoek ik nog even verder naar auto's zoals die van Xander, Toch bedankt ![]() |
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Registered User
|
www.minisevenclub.nl
ik wil ook nog es beginnen aan zon ding, hier staan er een aantal aangeboden en veel info |
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Voddenbaal
|
Staat dus in de verkoop, maar is niet gekeurd.... Zit klein beetje werk aan om m door de keur te krijgen, is een dagje werk... Maar hij zoekt een gekeurde miní, en ik snap wat je moeilijk doet qua zoeken, maar kijk gewoon op www.marktplaats.nl daar staan meer dan zat mini's alle soorten en maten.... er is eerlijk gezegd geen betere site voor tweede hands mini's in ben ook lid van de mini seven club maar op die site is alles meestal nog redelijk duur, ik zal eens in de buurt rond vragen voor je... Ik ken veel mini rijders heel netwerkt hierzo.... Misschien is er wel wat voor je..
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
mensch
|
naast onze woonplaats is een plaatsje wat zich aarlanderveen laat noemen, als er ergens een grote mini zaak is, is dat hier wel
![]() Hij heeft er minimaal 15/20 buiten staan, in alle soorten staten, ook diegene die jij bedoeld ![]() Zoek ff in de gouden gids..... p.s. hij heeft ook cabrio's ![]() ![]()
|
|
#12 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
Dagje werk is voor mij geen probleem, heb je wat meer info over die mini qua kleur, staat, veranderingen etc.? Dat je wat in de buurt rondsnuffelt is nou helemaal geweldig ![]() |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
Groningen, friesland? |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Registered Abuser
|
Quote:
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Voddenbaal
|
Ik zal ff zsm proberen fotoos te maken....
Paar gegevens: Austin Mini uit '85, 1000cc Ritz edition. Niet gekeurd, werk: UItlaatbevestiging achter is kapot, gevaarverlichting werkt niet, en gaatje geroest voor in de wielkast... Motor is vorig jaar helemaal gereviseerd, loopt perfect. Zit 'sportpijpie' onder komt achter in het midden uit ipv linkerzijkant... Zit op de body wel wat roestplekkies, maar dat maakt voor de apk niet uit.... Rijd voor de rest perfect... ![]() |
|
|
| Sponsored Links |
| Thread Tools | |
|
|