![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
alleen twee versteviging buizen, verder nix, ik wil nog graag in de scooter 70 kunnen blijven rijden.
ook heb ik nog ff mijn kappen gespoten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() accukapje is nog underconstruction super lelijk dat geval__________________ Last edited by JoRoXsTyle; 26-09-2006 at 15:58. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#32 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
hehe
neej maar ziet er netjes uit he! maar je heb nu weer meer tijd voor je scooter he, kom van de week wel effe je cab lene he. kijk wat hij mij mij dan is doet. ik wil die achter kap wel is zien kijken ofdat tie echt geil is ![]() orlando STZ Member __________________ Last edited by orrie!; 26-09-2006 at 21:34. |
|
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
ey manneke
ik heb vandaag effe op me werk die T-shirts en die Truie bestelt. echt een vet ontwerp zeg! voor de mensen die niet weten waar ik het over heb. der zijn T-shirts en truie onder weg van STZ . ik hoop dat ze volgende week klaar zijn! spreken we dan af als we allemaal zo'n trui of T-shirt aan doen das wel lache op school![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) | |
|
Sprint Team Zeeland
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#58 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
ey was der net wel effe lache
lekker gevlamt tot dat dat dink van jouw weer eens begon vaag te doen he maar ben je nog wel rijden thuis gekomen? je moet maar effe zeggen wat er nu percies aan de had was! ik denk zelf dat de vertanding er uit liep. maar ja, we hebben nog wel kunnen lache om die auto die die prikkeldraad kapot reej en zow vaag vond dat er een kras op ze auto stond ! maar ik mail zo de foto's nog wel even van je sprint houding!grz orlando STZ Member __________________ |
|
|
|